Re: Call of Duty Modern Warfare

201
Gisteren ook wat Rebirth gespeeld en tis vooral sneller dan gewoon Warzone op Caldera.

Ben jij ook benieuwd naar MWII? Leuk te horen, want CoD komt steeds meer negatief in het nieuws. Ben nog altijd grote fan van de series, al heb ik Cold War en Vanguard laten passeren. Ben ik ook niet rouwig om eerlijk gezegd. Maar Modern Warfare terug oppakken geeft mij echt wel weer zin om te spelen.

DMZ mode is nogmaal geleaked. Benieuwd wat dit gaat worden.
Het jammere is dat SBMM niet direct weg zal gaan, alsook disbanding lobbies wat voor mij de flow echt eruit haalt. Misschien hopelijk ooit gaan ze terug naar Classic Matchmaking, maar vermoedelijk niet. De SBMM zorgt ook voor enorme player retention ondanks dat echt gewoon NIEMAND dit systeem leuk vindt. Ik hoop gewoon dat MW II online minder sweaty wordt dan Modern Warfare nu. Maar het is wat het is. Activision is een money-making machine, al hebben ze nu recent aangegeven dat ze miljoenen spelers verloren hebben sinds april 2021.
Image

204
Haha kan ik geloven. Het ziet er alleszins kleurrijk uit, wat een ganse verbetering is tov het grijze, donkere van MW19. Nu nog hopen dat de flow van de map goed is en dat het goed speelt. Bekende influencers hebben al gespeeld op die map en waren er laaiend enthousiast over, maar ja dat zegt niets :nerd:
Image

205
Dmz zou een soort escape from tarkov worden.

Van wat ik gelezen heb kun je ook aangereden worden door de f1 auto's.

Volgens mij kan je ook nu met sliders je attachments aanpassen, bijvoorbeeld je scope. Je kan kiezen tussen meer of minder recoil maar dat wel ten koste van je ads speed.
Image

206
Marty wrote: 09 Aug 2022 17:21 Dmz zou een soort escape from tarkov worden.

Van wat ik gelezen heb kun je ook aangereden worden door de f1 auto's.

Volgens mij kan je ook nu met sliders je attachments aanpassen, bijvoorbeeld je scope. Je kan kiezen tussen meer of minder recoil maar dat wel ten koste van je ads speed.
Damn... ik was net wakker en ik las eerst 'maar dat wel ten kotse van je aids speed'. Say whut... :dizzy:
Image

207
Dat laatste klopt. Je kan je wapen volledig afstemmen op snelle ADS speed, maar dan met veel recoil, of omgekeerd, weinig terugslag, maar traag mikken. Of ergens tussenin. Benieuwd hoe dit een invloed zal hebben op je wapen en speelstijl.

DMZ zou idd een afgeleide zijn van Escape from Tarkov, maar het zou blijkbaar enorm veel objectives bevatten. Het was ook nog niet duidelijk als DMZ nu inbegrepen zal zijn in de full game, of dat het afzonderlijk zal worden gereleased. Ik hoop gewoon dat het toch de moeite is om te spelen die mode, er is veel 'buzz' over, maar ik vraag mij toch af hoe ze hun aandacht gaan verdelen over de drie modes: multiplayer, WZ 2.0 en dan nog eens die DMZ mode erbij. Zoals elk jaar hoop ik gewoon keihard dat deze goed wordt. Maar de laatste jaren zijn we steeds teleurgesteld geweest. Althans persoonlijk dan toch. Cold War en Vanguard niet gespeeld, en ben er blij om. De Modern Warfare games en Infinity Ward zijn wel steeds mijn persoonlijke favoriet geweest in de franchise, dus stilletjes hoop ik keihard naar een fantastische game.

Aan de andere kant zal SBMM weer van de partij zijn, dat is echt de grootste dooddoener voor mij! Disbanding lobbies is nog zoiets uitermate irritant.
Laat ons hopen dat ze de OG Prestige mode ook terug brengen en stoppen met die Seasonal bullshit. Benieuwd wat 'premium content' zal worden in 2023: gaan we terug naar betalen voor DLC map packs? Das misschien ook niet de beste manier, want dat split de playerbase. Die battle passes mogen ze van mij ook achterwege laten.

Nog een maand tot de beta, euhm demo, en 28 oktober is de full game er al. Diep vanbinnen hoop ik gewoon dat dit een CoD van weleer wordt.

Dan hebben we nog niet over de campaign gesproken. Ben ik ook zéér benieuwd naar!! Er is sprake dat er hier ook eventueel early access voor zal zijn.

@Kolm: goeiemorgen!! :D
Image

208
Sbmm is inderdaad kut. Ik heb liever een variatie tussen de skills en dat niet iedereen rond mijn skill level zitten. Zo heb je soms makkelijkere lobbies en niet altijd van die sweaty lobbes.

Cold war en Vanguard heb ik beide gespeeld en cold war vond ik wat leuker maar eerder omdat ik dat samen speelde. Vanguard had bijna niemand aangezien ze alleen warzone speelden. Maar heb me wel met beide vermaakt.

Bij mij zijn altijd de black ops games favoriet geweest omdat ik daar veel makkelijker positief kon eindigen. Bij andere cods eerder altijd rond de 0,8/0,9 kd

Battlepas mag van mij blijven. Je hoeft namelijk 1 keer die pass te kopen en als je genoeg speelt en de battlepass compleet maakt krijg je genoeg points om de volgende pass ook te kopen.
Image

209
Classic Matchmaking had destijds al een lichte vorm van SBMM, dus dat principe was voor mij perfect.

Battlepas mag blijven op voorwaarde dat ze inderdaad dan genoeg gratis CoD points erin steken. Nadeel is wel dat je dan moet blijven spelen om de volgende eruit te halen. Eveneens dat NIET meer gekoppeld aan seasonal prestiges. Geef ons gewoon de oude prestige mode terug waarin je 10 of 20 keer kon prestigen als je dat wou. Dan heb je niet constant die druk om dingen te missen in die seasonal prestiges.
Image

210
DMZ... op dit moment de meest gespeelde co-op map in Killzone Shadowfall voor de 50 wins :lol:

En ehm... ik had vannacht niet zo goed geslapen dus om 15u viel ik gewoon om van de slaap. Om 17u ging de wekker en zou ik opstaan... maar ergens de uitgang niet gevonden en om 19u kwamen ze me wakker maken... Oeps :silly:
Image