Proficiat Gamerke, zo heeft de reis toch hopelijk terug vooral positieve herinneringen na alle coronamoeilijkheden
+++ Metaldag op de Lokerse Feesten was super. Nu gelukkig dagje verlof gehad om te bekomen
+++ Google Pixel 6a ingesteld, vanaf morgen als dagelijkse smartphone gebruiken
--- Al de hele zomer best warm en deze week nog eens boven de 30°C...
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10727Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10728(N)ice! Willen wij ook nog eens doen met dochter. Lijkt wel leuk. Ook nog proficiat met de verloving!!
10730Hier kunnen we ons voorlopig nog 'koel' houden in huis. 'S morgens goed verluchten en vanaf de zon op komt, screens naar beneden en alles dicht. Het gaat nog warmer worden dit weekend
10731--- RIP Killzone... de servers van alle games uit de serie zijn nu dicht
10732Ziet er heel leuk uit, Gamerke!
+++ Metaldag op Lokerse Feesten was super. Gelukkig dat het dan nog 'slechts' 25 graden was
+++ Airco op kantoor...
--- ... maar nu wel 3 dagen thuis zonder airco op de warmste dagen
+++ Google Pixel 6a is een fantastische smartphone
Jammer... Mijn favoriete FPS-reeks, sowieso mijn meest gespeelde multiplayer (vooral Killzone 2, Killzone 3 iets minder uren) ooit. Helaas nog geen uitzicht op een nieuwe goede PlayStation exclusieve FPS reeksKolm wrote: 12 Aug 2022 22:04 --- RIP Killzone... de servers van alle games uit de serie zijn nu dicht
+++ Metaldag op Lokerse Feesten was super. Gelukkig dat het dan nog 'slechts' 25 graden was
+++ Airco op kantoor...
--- ... maar nu wel 3 dagen thuis zonder airco op de warmste dagen
+++ Google Pixel 6a is een fantastische smartphone
10733Ja Killzone, zéér jammer. En ik las ergens in een trophy hunter groep op Facebook dat er iemand letterlijk de deadline gemist heeft. Servers werden afgesloten toen hij bezig was met het laatste stuk...
10734Wat mij betreft gaat het NU onweren en heel hard regenen.
10735Sora, dat mag voor mij ook! Ik hoop dat het gans het najaar pijpenstelen regent! Nu s' nachts koelt het toch wel een beetje af, 's morgens is het meest leuke moment van de dag momenteel. Deze morgen om 04u30 gaan lopen Dan valt het nog redelijk mee (moet vandaag toch werken).
Volgende week zouden we terug naar 'maar' 25 graden gaan.
++++ Gran Turismo 7. Mijn goesting in deze game is gisteren toch weer gewekt.
---- Gran Turismo 7. Tis jammer om geen 'gevoel' te hebben bij de game dan hoe het vroeger was. Nog steeds geen optie om 'dubbele' wagens te verkopen en credits terug te krijgen...
Volgende week zouden we terug naar 'maar' 25 graden gaan.
++++ Gran Turismo 7. Mijn goesting in deze game is gisteren toch weer gewekt.
---- Gran Turismo 7. Tis jammer om geen 'gevoel' te hebben bij de game dan hoe het vroeger was. Nog steeds geen optie om 'dubbele' wagens te verkopen en credits terug te krijgen...
10736Je zegt het helemaal correct Ruler, het leukste moment van de dag want het duurt inderdaad maar een paar uur dat de temperatuur rond de 20° C ligt. Hier is het nu na wat onweer en regen afgekoeld naar ca. 24° C.
10737Nice! Denk niet dat we hier een druppel regen gaan zien...
10738Neen ik zie alleen maar zon zon zon jammer genoeg.
Dit is de eerste dag dat ik het binnen echt niet fijn vind. Hopelijk kunnen we deze avond stevig afkoelen. Want vorige nacht ben ik opgebleven tot 2.30 uur zodat alles open kon blijven staan, maar het bleef 24 graden buiten.
10739Hier geen zon maar ook geen regen.
Morgen gewoon weer 30 graden
Morgen gewoon weer 30 graden
10740Idem. Om het op z'n Belgisch/Vlaams te zeggen; het is doef.