Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10726
Proficiat Gamerke, zo heeft de reis toch hopelijk terug vooral positieve herinneringen na alle coronamoeilijkheden ;)

+++ Metaldag op de Lokerse Feesten was super. Nu gelukkig dagje verlof gehad om te bekomen :relief:
+++ Google Pixel 6a ingesteld, vanaf morgen als dagelijkse smartphone gebruiken
--- Al de hele zomer best warm en deze week nog eens boven de 30°C... :goaway:

10732
Ziet er heel leuk uit, Gamerke! :cool:
Kolm wrote: 12 Aug 2022 22:04 --- RIP Killzone... de servers van alle games uit de serie zijn nu dicht :(
Jammer... Mijn favoriete FPS-reeks, sowieso mijn meest gespeelde multiplayer (vooral Killzone 2, Killzone 3 iets minder uren) ooit. Helaas nog geen uitzicht op een nieuwe goede PlayStation exclusieve FPS reeks :(

+++ Metaldag op Lokerse Feesten was super. Gelukkig dat het dan nog 'slechts' 25 graden was :relief:
+++ Airco op kantoor...
--- ... maar nu wel 3 dagen thuis zonder airco op de warmste dagen :goaway:
+++ Google Pixel 6a is een fantastische smartphone :D

10735
Sora, dat mag voor mij ook! Ik hoop dat het gans het najaar pijpenstelen regent! Nu s' nachts koelt het toch wel een beetje af, 's morgens is het meest leuke moment van de dag momenteel. Deze morgen om 04u30 gaan lopen :P Dan valt het nog redelijk mee (moet vandaag toch werken).
Volgende week zouden we terug naar 'maar' 25 graden gaan.

++++ Gran Turismo 7. Mijn goesting in deze game is gisteren toch weer gewekt.
---- Gran Turismo 7. Tis jammer om geen 'gevoel' te hebben bij de game dan hoe het vroeger was. Nog steeds geen optie om 'dubbele' wagens te verkopen en credits terug te krijgen... :L:
Image