Re: Het afdwaaltopic
152Oh, op die manier Had het ff fout begrepen geloof ikRoyVdW wrote:Weet ik Kolm, maar had dus te laat een guide geraadpleegd en was er al voorbij in dit geval
Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)
153Dat is uiteraard de bedoelinggamerke1992 wrote:Alleen moet je wel zorgen dat je hier enkel tussen de opgegeven uren post Dus bij deze laten we het topic best nog even rusten vandaagdividedx11 wrote:Handig topi voor als ik niet kan slapen
154's nachts moet je slapen Billie !billie91 wrote:Voor elk nachtwezen dat hier op het forum rondzwerft. Hier kun je alles kwijt van wat je in de nacht bezig houdt. Stuur je berichten rond de nacht of in de nacht.
ahum
155Wat mij momenteel bezig houd is dat het school weer gaat beginnen en dat ik nog minder uitgeslapen ga zijn dan ervoor
(En ja, voor mij is het nu al nacht )
156voor sommigen begint de dag nu pasdividedx11 wrote:Wat mij momenteel bezig houd is dat het school weer gaat beginnen en dat ik nog minder uitgeslapen ga zijn dan ervoor
157Voor jou zeker?Gamefreak wrote:voor sommigen begint de dag nu pasdividedx11 wrote:Wat mij momenteel bezig houd is dat het school weer gaat beginnen en dat ik nog minder uitgeslapen ga zijn dan ervoor
158ik dacht het niet meneerrrrrrdividedx11 wrote:Voor jou zeker?Gamefreak wrote:voor sommigen begint de dag nu pasdividedx11 wrote:Wat mij momenteel bezig houd is dat het school weer gaat beginnen en dat ik nog minder uitgeslapen ga zijn dan ervoor
160dividedx11 wrote:Wat mij momenteel bezig houd is dat het school weer gaat beginnen en dat ik nog minder uitgeslapen ga zijn dan ervoor
Ik ben als ik vroeg op moet staan meestal wakker tot 1 uur 'snachts en anders ongeveer tot 3 uur
161Ik ben meestal wakker tot 1 of 2 uur in het weekend, heb dan geen zin om te gaan slapen. Bij mij begint de vakantie pas volgende week en heb dan gelijk 2 weken vakantie, ben ik wel effe aan toe Dan zal ik ook waarschijnlijk vaak tot 2 uur opblijvendividedx11 wrote:Wat mij momenteel bezig houd is dat het school weer gaat beginnen en dat ik nog minder uitgeslapen ga zijn dan ervoor
Ik heb morgen clubkampioenschappen van schermen. Maar ik heb er nu eigenlijk weinig zin in.
162Eigenlijk zou er een timer op deze topic moeten komen zodat je enkel hier kunt posten tussen 00:00 t/m 06:00. Misschien dat de moderators hier wat voor hebben?
Edit: En de tijd wordt op de website niet goed weergegeven. Hij loopt een uur achter zie ik. Het is hier 14:05 terwijl het bericht blijkbaar om 13:05 is binnengekomen.
Edit: En de tijd wordt op de website niet goed weergegeven. Hij loopt een uur achter zie ik. Het is hier 14:05 terwijl het bericht blijkbaar om 13:05 is binnengekomen.
163Ik vind niet direct iets wat dat mogelijk maakt, maar ik zal eens horen of die optie bestaat.billie91 wrote:Eigenlijk zou er een timer op deze topic moeten komen zodat je enkel hier kunt posten tussen 00:00 t/m 06:00. Misschien dat de moderators hier wat voor hebben?
164Inderdaad, denk dat het hier nog op wintertijd staat. Had ik ook al eens aangehaald. Mss nog eens herinnerenbillie91 wrote:Eigenlijk zou er een timer op deze topic moeten komen zodat je enkel hier kunt posten tussen 00:00 t/m 06:00. Misschien dat de moderators hier wat voor hebben?
165Ik mag hier niet reageren, maar je kan de wintertijd aanpassen in je instellingen