Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

153
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:Handig topi voor als ik niet kan slapen :p
Alleen moet je wel zorgen dat je hier enkel tussen de opgegeven uren post ;) Dus bij deze laten we het topic best nog even rusten vandaag :p
Dat is uiteraard de bedoeling ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

157
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:Wat mij momenteel bezig houd is dat het school weer gaat beginnen en dat ik nog minder uitgeslapen ga zijn dan ervoor :)
(En ja, voor mij is het nu al nacht :))
voor sommigen begint de dag nu pas :smug:
Voor jou zeker? :think:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

158
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:Wat mij momenteel bezig houd is dat het school weer gaat beginnen en dat ik nog minder uitgeslapen ga zijn dan ervoor :)
(En ja, voor mij is het nu al nacht :))
voor sommigen begint de dag nu pas :smug:
Voor jou zeker? :think:
ik dacht het niet meneerrrrrr :smug:

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

161
dividedx11 wrote:Wat mij momenteel bezig houd is dat het school weer gaat beginnen en dat ik nog minder uitgeslapen ga zijn dan ervoor :)
(En ja, voor mij is het nu al nacht :))
Ik ben meestal wakker tot 1 of 2 uur in het weekend, heb dan geen zin om te gaan slapen. Bij mij begint de vakantie pas volgende week en heb dan gelijk 2 weken vakantie, ben ik wel effe aan toe :cool: Dan zal ik ook waarschijnlijk vaak tot 2 uur opblijven :P

Ik heb morgen clubkampioenschappen van schermen. Maar ik heb er nu eigenlijk weinig zin in. :|
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

162
Eigenlijk zou er een timer op deze topic moeten komen zodat je enkel hier kunt posten tussen 00:00 t/m 06:00. Misschien dat de moderators hier wat voor hebben?

Edit: En de tijd wordt op de website niet goed weergegeven. Hij loopt een uur achter zie ik. Het is hier 14:05 terwijl het bericht blijkbaar om 13:05 is binnengekomen. :P
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

163
billie91 wrote:Eigenlijk zou er een timer op deze topic moeten komen zodat je enkel hier kunt posten tussen 00:00 t/m 06:00. Misschien dat de moderators hier wat voor hebben?

Edit: En de tijd wordt op de website niet goed weergegeven. Hij loopt een uur achter zie ik. Het is hier 14:05 terwijl het bericht blijkbaar om 13:05 is binnengekomen. :P
Ik vind niet direct iets wat dat mogelijk maakt, maar ik zal eens horen of die optie bestaat.
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

164
billie91 wrote:Eigenlijk zou er een timer op deze topic moeten komen zodat je enkel hier kunt posten tussen 00:00 t/m 06:00. Misschien dat de moderators hier wat voor hebben?

Edit: En de tijd wordt op de website niet goed weergegeven. Hij loopt een uur achter zie ik. Het is hier 14:05 terwijl het bericht blijkbaar om 13:05 is binnengekomen. :P
Inderdaad, denk dat het hier nog op wintertijd staat. Had ik ook al eens aangehaald. Mss nog eens herinneren ;)
Image
cron