Re: Call of Duty Modern Warfare

226
Oké dan zal het voor maandag zijn voor mij jammer genoeg.

Nog niet die nieuwe Prisoner Rescue Mode geprobeerd? Beetje Search and Destroy maar dan met extraction van een gevangene. Komt allemaal beetje op hetzelfde neer. In MW19 hadden we Cyber Attack waarbij je een EMP device moest een bom op plaatsen of ontmantelen. Was ook met revive en dergelijke.

Ik veronderstel dat je vandaag ook nog wat speelt?
Ben zelf ook benieuwd nu.
Image

228
Hoeft ook niet :)

Voornaamste klachten zijn voornamelijk weer geen traditionele mini map (terwijl die 7 maanden geleden er blijkbaar wel in zat, diegene die toen de game speelden haalden dit aan, dat het super was. IW was hier niet van op de hoogte, was een bug, waarop ze het er nu weer hebben uitgehaald. Terwijl werkelijk IEDEREEN die mini map wil).

Dead Silence is weer GEEN perk maar een field upgrade...
Image

229
Die rode dots komen wel gewoon op het kompas bovenaan het scherm.

Ik vind dit beter eerlijk gezegd, zo heb je wel een richting waar de vijand zit maar niet de precieze locatie. Daar hebben we een uav voor. Vind dat persoonlijk realistischer.

Ik weet dat ik geen S&D hoef te spelen. Gaf alleen aan dat het mijn minst favoriete mode is ;)
Image

230
Dat van dat kompas las ik ook. Denk dat de mini map mij niet zo stoort, maar de Dead Silence perk wel.

Voetstap audio is blijkbaar weer enorm en gamers gaan dan beginnen campen. In de béta is het misschien nog minder en in het begin van de release van de game ook, maar das omdat iedereen de maps nog moet leren kennen.

Ik hoop dat daar nog iets wordt aan getweaked, maar de community vraagt hier al 3 jaar om.
Image

232
Morgen pas kan ik de béta eens testen. Maar ik ben echt serieus aan het twijfelen om de game te kopen. Laatste CoD game die ik gekocht had was MW19 en sindsdien nog niet gemist.
Deze is wel bedoeld voor de volgende 2 jaar, maar ik lees en zie dat zaken die al 3 jaar gevraagd worden door de community om terug in de game te brengen gewoon genegeerd worden door Activision en in dit geval Infinity Ward. Het blijft een Modern Warfare game en dat is nu net mijn favoriet in de CoD reeks...
Image

233
Geen idee als je het wat volgt Marty => hier is feedback van IW vooruitgaande op volgende weekend (vanaf morgen) voor de béta.

https://www.infinityward.com/news/2022/ ... ity-update

Ik kan je alvast vertellen dat de community NOT AMUSED is hiermee. Er zal waarschijnlijk zéér weinig veranderen voor de launch, maar geen idee welke impact dit zal hebben.
Dit zijn features die al meer dan 3 jaar gevraagd worden door de community om terug te hebben, maar ze blijven het negeren. En dan bedanken ze ons voor onze feedback, maar zeggen ze gewoon fuck you, we doen toch onze eigen zin.

Persoonlijk: had graag de mini map terug gehad, maar zonder, tja het gaat ook. Voetstappen is wat deze game dood doet. Vééls te luid en je wordt gewoon keer op keer om de hoek neergeschoten. Dead Silence als een perk => ja, al snap ik wel waarom het een field upgrade blijft. Het perksysteem mogen ze van mij liever terug gaan naar de OG tijd. Ze gaan nu proberen dat je perk 3 en 4 sneller gaat verdienen in een match, maar ik heb dan zoiets what's the point? Laat ons dan gewoon 3 ipv 4 perks kiezen en laat ons ze hebben van in het begin van de match. Ghost perk is ongelooflijk sterk nu => gewoon stil staan en ze zien je niet op de map tijdens een UAV => nog meer camping wordt gepromoot op deze manier.

Voor de volledigheid: ik heb eigenlijk WEL FUN gehad nu in de béta. Vraag mij wel af hoe het zal zijn eens we de game wat langer spelen. Progression van de wapens vind ik wel nice, keer iets anders. Maps die we kregen, buiten de hotel map was de flow zéér goed, al is de hotel eens je de layout wat begint te kennen nog ca va, maar tis niet de beste map dat wel. De UI kan wel beter, tis niet de meest gebruiksvriendelijke in de CoD historie.

Verder kijk ik uit naar de komende dagen om opnieuw zaken te testen en te spelen. Wat in hun voordeel speelt (persoonlijk voor mij) is dat deze CoD de volgende 2 jaar moet overleven. Cold War en Vanguard heb ik niet gekocht en blij daarvoor. Maar eindelijk eens een nieuwe shooter heb ik nu wel zin in.

Verder hebben we ook nog Warzone 2.0 dat komt in november, al heb ik daar na wat ik gezien heb op CoDNext niet teveel vertrouwen in. DMZ is waar ik het meest naar benieuwd ben, ik hoop dan ook dat dit een fantastische mode wordt.
Verder vergeten velen dat we ook een Spec Ops mode krijgen (wat ik in MW2 en MW3 wel leuk vond, MW19 dan weer minder), en ben ik benieuwd wat we daarmee kunnen doen.
Image

236
Had trophylijst gisterenavond al op PS5 gezien :P

Geen idee Marty hoe die trophy in elkaar zit.

De campaign is voorlopig FAN-TAS-TISCH.
Had je preorder Marty?

En de Co-op trophies zullen de moeilijkere zijn vermoed ik. Co-op is met 2 en je moet 3 sterren halen voor elk van die missies (zijn er maar drie), en 3 sterren zal equivalent zijn van op Veteran te spelen vermoed ik.

Moest je interesse hebben Marty om te proberen...
Image

240
NTGSruler wrote: 21 Oct 2022 19:40 Nice Gamerke! Iets specifiek waarvoor je hyped bent in de game? De campaign is alvast super, vind ik persoonlijk!
Ik heb de eerste modern warfare kapot gespeeld als tiener. Ik kwam toen thuis van school om meteen met vrienden online te spelen. Die collega ging dat nu ook kopen en is een fervente streamer die samen met Mathieu van de poel en average Rob streamt. Dus ik zie het wel zitten om mee te doen :lol:
Image