Amen!NTGSruler wrote: 14 Oct 2022 11:20 Jup inderdaad Paveman. Tis in mijn ogen weer een poging om mensen aan te zetten tot kopen voor weinig tot niets terug te krijgen buiten wat digitale zaken waar je niets mee bent. Tegen dat je wat credits krijgt voor je Playstation portefeuille heb je toch al wat geld erin gestoken. Bovendien is één van de grootste klachten dat het systeem niet met terugwerkende kracht is, wat ik ergens wel begrijp natuurlijk. Maar tis alsof je de jaren voordien geen vaste Sony klant was.
Verder krijgt Sony weer overal ervan langs met de uitlatingen van Jim Ryan tov Microsoft die Activision/Blizzard willen opkopen. Sony heeft momenteel zo'n grote voorsprong op de concurrentie en zijn nu enorm bang dat die deal zou doorgaan. Sinds de PS5 is uitgekomen vind ik Sony er enorm op achteruit gaan. PS Premium krijgt er ook serieus van langs, want ondanks de "premium" prijs dat je ervoor betaald, heeft Sony nog weinig goeds ermee gedaan (althans mijn mening). Blij dat ik gewoon bij Essential ben gebleven. Verder hebben ze de prijzen van hun games opgedreven, brengen ze Remasters uit van games voor 70 euro (TLOU I), zijn er geruchten dat ze nog meer zo'n games willen uitbrengen en zetten ze volop in op live-service games die mogelijks Free-to-Play gaan zijn, maar wel vol microtransacties gaan zitten. Oh ja en de PS5 is 50 euro duurder geworden. Benieuwd hoeveel die variant gaat kosten waar je later dan de disc drive kan aan koppelen.
Live services games falen 9/10 keer, maar toch blijft de industrie hier veel goede dingen inzien
Ik weet ook totaal niet waar Sony volgend jaar mee bezig gaat zijn... Wat komt er na God Of War? Zoveel jaren geleden wisten we perfect welke games Sony zou uitbrengen het volgende jaar, maar het blijft wat stil. Het is ondertussen ook al meer dan een jaar geleden sinds hun laatste showcase. Ergens komt Spiderman 2 uit, maar meer dan een trailer hebben we nog niet gezien. Ik mis een beetje de hype die ik had tijdens het ps4 tijdperk.