Re: Call of Duty Modern Warfare

258
Verschillend. Sommige levels goed te doen en andere heb ik wel tig keer een checkpoint moeten herhalen omdat ik dan net 1 vijand over het hoofd zie. Maar gelukkig zitten er genoeg checkpoint in de levels. Maar van wat ik gelezen heb zit ik nu in 1 van de moeilijkere levels
Image

259
@Marty: de co-op trophy voor één van die missies te doen zonder een alarm te laten afgaan is bugged, in a good way. Je kan alarmen laten afgaan, als je dood gaat, wordt je gereset en ik heb die trophy behaald op het einde van de missie. Beter die doen voor WZ 2.0 en DMZ komt op 16 november, want wordt misschien gepatched. De andere missies heb ik ook nog niet geprobeerd, maar 3 sterren halen is blijkbaar time limited gerelateerd.
Image

263
Co-op met partner. Maar ik zou eens moeten een video opzoeken wat er juist verwacht wordt van die missies.

Weet niet als ik al had geantwoord =》 Gamerke: eerste keer co-op had ik hetzelfde probleem. Kon niet links of rechts bewegen. Dan maar dood gegaan en dan was het gelukkig opgelost.
Image

266
Heb ik ook wel vaak Marty. En weet je waarom? Omdat de mini-map veranderd is sinds MW 2019 en IW dit niet terug wil brengen ondanks het feit dat 90% van de playerbase dit terug wilt. Das ook de reden waarom voetstappen zo luid zijn omdat je anders totaal geen besef hebt waar iedereen is in de map. Theoretisch zou je dan ganse match kunnen rondlopen zonder iemand tegen te komen. Wat mij tot het volgende punt brengt: wat jij nu toont is perfect waarom mensen nog meer beginnen te campen en trager te spelen. Jij draait jezelf in een hoek met je rug tegen de muur om "veilig" te zijn... Ik verzeker je als de mini-map terug komt je dit veel minder zal doen omdat je beter weet waar iedereen is.

Verder heeft Activision het "weeral" geflikt en is er aangekondigd dat er "premium" (lees BETALENDE) DLC komt in 2023. Vermoeden is dat het alle OG MW2 MP maps zullen zijn + campaign DLC. Verder zijn er geruchten dat Shoothouse en Shipment terug komen in season 1. Vandaag is er de bekendmaking van Warzone 2.0 en DMZ, gespeeld door bekende youtubers.
Image

267
Dat van die timing heb ik altijd gehad in welke cod dan ook :O

Ik zat in dat hoekje omdat ik moest herladen en wat levens terug te krijgen. Maar zoals ik al zei, zou ik een seconde of halve seconde langer blijven zitten had ik hem wel gezien.

Zo had ik paar dagen terug ook: Loop over open vlakte, kijk naar links om te zien of er iemand komt... niets te zien... ik draai naar rechts en bam: dood... door iemand van links...

En voetstappen hoor ik amper terwijl ik muziek en zo uit heb staan en effects op max
Image

270
Als ik in sommige levels nog trager ga spelen, sta ik stil. Maar hopelijk past sbmm zich nog aan dat ik niet meteen in een überhaupt lobby terecht kom nadat ik 1 keer positief speel.

Denk als baracks er zijn en info te bekijken is mijn k/d tusseb 0,5 en 0.8 zit terwijl ik met voorgaande cods rond de 1.10 zit
Image