Re: Je laatste aankoop (geen games)

1891
zenmaster wrote: 26 Nov 2022 11:45 Hoe bedoel je begrensd? Ja, ik ben maar aan het kijken. Wou alleen weten als iemand er ene heeft of die in het echt wel mooi is. Zou ook een zwarte kunnen kopen voor €42-43 met bf korting + voucher van GM. Dan heb ik die al voor als ik ooit een PS5 koop. :q:
Zoals Marty al zei bedoelde ik inderdaad tijdelijk. :girl:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

1892
Marty wrote: 26 Nov 2022 12:07 Ik heb (had??) de camo controller. Ik vind het wel een mooie controller. Eens wat anders dan 1 kleurtje. Enig nadeel is nadat ik hem egens had neergelegd ik nu de controller niet meer kan vinden :O :lol:

Waarschijnlijk bedoelt sora dat dit ook een tijdelijke prijs is.

Kun je zwart en camo vergelijken (en rood)
Het is dan ook een "gecamoufleerde" controller hé, vandaar dus dat je hem niet meer vindt :lol:

Vindt hem wel mooi ook eigenlijk!
Image

1897
Optimus alweer klaar
Geweldig dat die ook transformeert zonder opnieuw te bouwen. Alleen nummerplaat moet even gewisseld worden

Wapen heb ik links gedaan omdat ik zelf ook links ben :lol:

Die At-at is ook tof maar ligt wel buiten mijn budget :cry:
Image

1899
Mr. Martrans de linkshandige transformer. :lol:

Die AT AT lijkt me ook wel geweldig en zeker als je een liefhebber bent van Star wars. Maar eerlijk gezegd gaat die ook wel een beetje boven mijn begroting. Ik weet trouwens niet eens meer waar ik alles dat gebouwd is en wordt moet neerzetten. :sad:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

1900
Ik heb de tallneck :)

Sterrennacht ook klaar. Op een gegeven moment dacht ik even dat ik een muur aan het bouwen was voor Trump :O
En alle lego sets bij elkaar. Voor nu wil ik alleen de delorean nog maar die is nog te prijzig. En die past mooi naast OptiMarty Prime.
Image