Zoals Marty al zei bedoelde ik inderdaad tijdelijk.zenmaster wrote: 26 Nov 2022 11:45 Hoe bedoel je begrensd? Ja, ik ben maar aan het kijken. Wou alleen weten als iemand er ene heeft of die in het echt wel mooi is. Zou ook een zwarte kunnen kopen voor €42-43 met bf korting + voucher van GM. Dan heb ik die al voor als ik ooit een PS5 koop.
Re: Je laatste aankoop (geen games)
1892Het is dan ook een "gecamoufleerde" controller hé, vandaar dus dat je hem niet meer vindtMarty wrote: 26 Nov 2022 12:07 Ik heb (had??) de camo controller. Ik vind het wel een mooie controller. Eens wat anders dan 1 kleurtje. Enig nadeel is nadat ik hem egens had neergelegd ik nu de controller niet meer kan vinden
Waarschijnlijk bedoelt sora dat dit ook een tijdelijke prijs is.
Kun je zwart en camo vergelijken (en rood)
Vindt hem wel mooi ook eigenlijk!
1895Jullie weten allemaal weer even wat doen met de nieuwe lego!
1896Op de Belgische Amazon heb je nu ook 10 euro korting als je meer dan 50 euro spendeert. Dus als jullie nog Lego willen kopen is het de moment
1897Optimus alweer klaar
Geweldig dat die ook transformeert zonder opnieuw te bouwen. Alleen nummerplaat moet even gewisseld worden
Wapen heb ik links gedaan omdat ik zelf ook links ben
Die At-at is ook tof maar ligt wel buiten mijn budget
Geweldig dat die ook transformeert zonder opnieuw te bouwen. Alleen nummerplaat moet even gewisseld worden
Wapen heb ik links gedaan omdat ik zelf ook links ben
Die At-at is ook tof maar ligt wel buiten mijn budget
1898Heeft iemand die Horizon set al gekocht? Ik zag m gister nog ergens in de aanbieding staan.
Ik vind de set wel vet, maar de Horizon game serie is niet mijn ding.
Misschien mocht er ooit een uncharted, god of war of motorstorm set uit komen dan haal ik m wel.
Ik vind de set wel vet, maar de Horizon game serie is niet mijn ding.
Misschien mocht er ooit een uncharted, god of war of motorstorm set uit komen dan haal ik m wel.
1899Mr. Martrans de linkshandige transformer.
Die AT AT lijkt me ook wel geweldig en zeker als je een liefhebber bent van Star wars. Maar eerlijk gezegd gaat die ook wel een beetje boven mijn begroting. Ik weet trouwens niet eens meer waar ik alles dat gebouwd is en wordt moet neerzetten.
Die AT AT lijkt me ook wel geweldig en zeker als je een liefhebber bent van Star wars. Maar eerlijk gezegd gaat die ook wel een beetje boven mijn begroting. Ik weet trouwens niet eens meer waar ik alles dat gebouwd is en wordt moet neerzetten.
1900Ik heb de tallneck
Sterrennacht ook klaar. Op een gegeven moment dacht ik even dat ik een muur aan het bouwen was voor Trump
En alle lego sets bij elkaar. Voor nu wil ik alleen de delorean nog maar die is nog te prijzig. En die past mooi naast OptiMarty Prime.
Sterrennacht ook klaar. Op een gegeven moment dacht ik even dat ik een muur aan het bouwen was voor Trump
En alle lego sets bij elkaar. Voor nu wil ik alleen de delorean nog maar die is nog te prijzig. En die past mooi naast OptiMarty Prime.
1902at-at heb ik 300 onder adviesprijs
en als ik op 2dehands kijk zijn mensen die precies aan het scalpen al
en als ik op 2dehands kijk zijn mensen die precies aan het scalpen al
1905@Mr.Wolf altijd goed, Dire Straits.
Dit is nog van vorig jaar. Kerstcadeau van mij voor mij:
Dit is nog van vorig jaar. Kerstcadeau van mij voor mij: