Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10846— Na bijna drie jaar heeft de covid mij ook gevonden. Was al ziek van zondag, maar had het gisteren pas door toen ik mijn bicky nimeer proefde.
Beterschap en sterkte!zenmaster wrote: 16 Dec 2022 15:53 — Na bijna drie jaar heeft de covid mij ook gevonden. Was al ziek van zondag, maar had het gisteren pas door toen ik mijn bicky nimeer proefde.
This aged well...Sora_Lizard wrote: 18 Dec 2022 17:54 +++ Haha, krijgt Messi mss toch nog op zijn klote . . . . 2 - 2
Ugh, het ene is nog niet genoeg, zit je nog met potentieel geruzie. Geloof mij; ik ken er alles van (gelijkaardige situatie(s) gehad). Doorploeteren is zowat het enige dat je kan doen. Veel sterkte.zenmaster wrote: 19 Dec 2022 11:40— De grootmoeder van mijn vrouw is overleden vorige week en dadelijk is de begrafenis. Dat op zich is al moeilijk, maar het is ook al jaaaren ruzie in die familie. Lang verhaal, maar het zal sowieso niet gezellig worden. Hopen op geen ruzie op een begrafenis. Hallucinant.
Die keeper van Argentinië was anders ook heel volwassen na het krijgen van zijn gouden handschoen... Heb het idee dat het gewoon 1 grote bende kleine kinderen is in het voetbal.zenmaster wrote: 19 Dec 2022 11:40 Ben er blij om, alleen al om de Fransen niet te zien winnen. Sorry als er hier fans zijn, maar wat een bende kleuters op dat podium. De helft had zijn medaille al uit vlak nadat ze hem om kregen. Lippen tot op de grond van verdriet. Accepteer gewoon je verlies. Had liever Kroatië of Japan daar gezien.
Had je maar moeten leren om blind te typen met 10 vingers, had je zo een half jaar gewonnen!NTGSruler wrote: 19 Dec 2022 20:00 --/++ 2022 is naar mijn gevoel weer voorbij gevlogen. Ik was nog mijn gaming voornemens aan het typen voor dit jaar en het zit er al weer op
Haha, ik was de dag ervoor in wijnegem en ik heb ook meermaals mensen met het GOW ps5 pakket buiten zien wandelenzenmaster wrote: 20 Dec 2022 12:57 Ik denk wel dat dat nodig is, of dat dat vanzelf komt misschien, als je de beste wil worden.
Ben geen voetbalfan, maar kan wel genieten van zijn acties. En als je ziet wat hij al allemaal gewonnen heeft is deze een mooie “afsluiter”.
Volgens mij is Messi gewoon ook een beetje een completionist.
Goede vooruitzichten voor volgend jaar, Ruler. Ik heb een beetje hetzelfde in gedachten.
Zondag was ik in GM Wijnegem en er stonden een tiental GoW PS5 paketten. Heb mij toch kunnen inhouden.
Echt? Ik had er mij ééntje gekocht (moest ik geen PS5 hebben). Voor je het weet zijn die wéér weg!