Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10850
Ben er blij om, alleen al om de Fransen niet te zien winnen. Sorry als er hier fans zijn, maar wat een bende kleuters op dat podium. De helft had zijn medaille al uit vlak nadat ze hem om kregen. Lippen tot op de grond van verdriet. Accepteer gewoon je verlies. Had liever Kroatië of Japan daar gezien.

— De grootmoeder van mijn vrouw is overleden vorige week en dadelijk is de begrafenis. Dat op zich is al moeilijk, maar het is ook al jaaaren ruzie in die familie. Lang verhaal, maar het zal sowieso niet gezellig worden. Hopen op geen ruzie op een begrafenis. 😐 Hallucinant.
Image

10851
zenmaster wrote: 19 Dec 2022 11:40— De grootmoeder van mijn vrouw is overleden vorige week en dadelijk is de begrafenis. Dat op zich is al moeilijk, maar het is ook al jaaaren ruzie in die familie. Lang verhaal, maar het zal sowieso niet gezellig worden. Hopen op geen ruzie op een begrafenis. 😐 Hallucinant.
Ugh, het ene is nog niet genoeg, zit je nog met potentieel geruzie. Geloof mij; ik ken er alles van (gelijkaardige situatie(s) gehad). Doorploeteren is zowat het enige dat je kan doen. Veel sterkte.
Image

10852
zenmaster wrote: 19 Dec 2022 11:40 Ben er blij om, alleen al om de Fransen niet te zien winnen. Sorry als er hier fans zijn, maar wat een bende kleuters op dat podium. De helft had zijn medaille al uit vlak nadat ze hem om kregen. Lippen tot op de grond van verdriet. Accepteer gewoon je verlies. Had liever Kroatië of Japan daar gezien.
Die keeper van Argentinië was anders ook heel volwassen na het krijgen van zijn gouden handschoen... Heb het idee dat het gewoon 1 grote bende kleine kinderen is in het voetbal.
Image

10855
Ben toch blij dat het Argentinië geworden is! Frankrijk is echt een *** ploeg die dit WK gewoon niets heeft laten zien.

@Zenmaster: vervelende situatie en je hebt er altijd die ruzie BOVEN een begrafenis van een familielid zetten.

---- 8 shiften gedraaid op 11 dagen en dit weekend was ik eens 3 daagjes thuis. Voordeel is wel dat de eerste helft van de cyclus gewoon voorbij vliegt. Deze week maar 2s werken, week erop 3x (oudejaarsnacht wel) en dan hopelijk weer 2 weekjes off.

--/++ 2022 is naar mijn gevoel weer voorbij gevlogen. Ik was nog mijn gaming voornemens aan het typen voor dit jaar en het zit er al weer op :lol:
Image

10856
:lol: :lol: :lol: betreffende de laatste opmerking van Ruler.

Ik kan helaas niet zeggen dat dit jaar omgevlogen is . . . . :O

Wat het voetbal aangaat, het interesseert me geen sikkepit en ik weet er niets van. Ik gun het ze allemaal evenveel (of niet) maar Messi lijkt me echt een k....zak. Hoewel ik hem niet ken en mss is hij irl een toffe peer! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

10857
NTGSruler wrote: 19 Dec 2022 20:00 --/++ 2022 is naar mijn gevoel weer voorbij gevlogen. Ik was nog mijn gaming voornemens aan het typen voor dit jaar en het zit er al weer op :lol:
Had je maar moeten leren om blind te typen met 10 vingers, had je zo een half jaar gewonnen! ;)

Maar dat gevoel heb ik ook wel. Als is het tegelijk ook het besef dat we het afgelopen jaar ook erg 'geleefd werden' door allerlei afspraken :(
Image

10858
:lol: :lol:

Voor de gaming voornemens was het bedoeld als grap uiteraard. Beetje zelf gekozen ervoor om minder platinums te gaan jagen. Het heeft mij wel deugd gedaan.
Verder blijft de backlog wel liggen natuurlijk, maar amuseer mij nu echt wel met JC3. Maar ga nu niet enkel en alleen dat spel gaan spelen om zo rap mogelijk platinum te proberen halen. 2023 wordt in mijn hoofd een echt backlog jaar kwa games, maar dan echt mijn tijd ervoor nemen en ervan genieten. Heb vooral de grote games in mijn gedachten.

@Sora: ik denk dat Messi in het echt ook wel een klootzakje is. Ik volg wel vanop afstand het voetbal, maar ik vind Argentinië persoonlijk een waardige winnaar met of zonder Messi.
Image

10859
Ik denk wel dat dat nodig is, of dat dat vanzelf komt misschien, als je de beste wil worden.
Ben geen voetbalfan, maar kan wel genieten van zijn acties. En als je ziet wat hij al allemaal gewonnen heeft is deze een mooie “afsluiter”.
Volgens mij is Messi gewoon ook een beetje een completionist. :P

Goede vooruitzichten voor volgend jaar, Ruler. 👍🏻 Ik heb een beetje hetzelfde in gedachten.

Zondag was ik in GM Wijnegem en er stonden een tiental GoW PS5 paketten. Heb mij toch kunnen inhouden. 😓

Echt? :O Ik had er mij ééntje gekocht (moest ik geen PS5 hebben). Voor je het weet zijn die wéér weg!
Image

10860
zenmaster wrote: 20 Dec 2022 12:57 Ik denk wel dat dat nodig is, of dat dat vanzelf komt misschien, als je de beste wil worden.
Ben geen voetbalfan, maar kan wel genieten van zijn acties. En als je ziet wat hij al allemaal gewonnen heeft is deze een mooie “afsluiter”.
Volgens mij is Messi gewoon ook een beetje een completionist. :P

Goede vooruitzichten voor volgend jaar, Ruler. 👍🏻 Ik heb een beetje hetzelfde in gedachten.

Zondag was ik in GM Wijnegem en er stonden een tiental GoW PS5 paketten. Heb mij toch kunnen inhouden. 😓

Echt? :O Ik had er mij ééntje gekocht (moest ik geen PS5 hebben). Voor je het weet zijn die wéér weg!
Haha, ik was de dag ervoor in wijnegem en ik heb ook meermaals mensen met het GOW ps5 pakket buiten zien wandelen :p
Image