Hier alvast voor diegene die Amazon prime hebben een gratis bundel:
https://gaming.amazon.com/showdown-bund ... gress=amzn
It's high noon and the tumbleweeds are rolling by. Are you ready to stand face to face with destiny? Gear up with the Showdown Bundle today and be the last one standing when the dust settles.
Read less
Item(s) included:
Twenty Paces - Ftac Recon Battle Rifle Weapon Blueprint
Cold Steel - P890 Pistol Weapon Blueprint
Revenge - Sticker
Smoke Time - Weapon Charm
For game
Call of Duty: Warzone 2.0 and Modern Warfare 2
For platforms
PC, Xbox X/S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4
After launching the game, the bundle will be automatically granted to your account. Go to the Weapons or Barracks tab to access the latest in-game contnet from this limited time Prime Gaming offer.
Re: Call of Duty Modern Warfare
302Ik heb het verloop van de raid eens opgezocht (neroscinema op youtube legt het wat uit in zijn laatste video) en je bent echt verplicht om het met drie uit te zoeken. Je kan echt niet alleen alles doen. Er zit bijvoorbeeld een stuk in de missie (Raid) waarbij je onder water iets moet doen, maar je hebt maar 1 zuurstofmasker. Je bent dus verplicht samen te blijven en het masker door te geven aan elkaar. En zo is gans die missie opgebouwd.
Voor de Spec Ops is het jammer dat we maar met 2 kunnen spelen.
Voor de Spec Ops is het jammer dat we maar met 2 kunnen spelen.
303Ruler en Marty even een 3 sterren missie voltooid. In het begin wilde ik ons dood laten gaan omdat er al een bom geplant was maar Ruler wilde door gaan en dat heeft geleidt tot een succes van deze missie.
306Haha nice Marty, leuk om jezelf bezig te zien! In het begin heb je wat geluk gehad met die suicide bombers!! Als dat echt was..
Zelf op het laatste ook wat moeite gehad met die Juggernaut.
Leuke missie deze.
Nog 1 missie 3 sterren halen en dan nog eens die Low Profile missie proberen te doen zonder alarmen te laten afgaan...
Zelf op het laatste ook wat moeite gehad met die Juggernaut.
Leuke missie deze.
Nog 1 missie 3 sterren halen en dan nog eens die Low Profile missie proberen te doen zonder alarmen te laten afgaan...
307Idd soms stonden die bombers ineens voor mijn neus
Voor de missie in stealth:
Op psnprofiles staat ook dat je ook geen checkpoint mag herstarten. Dus alles moet in 1 keer. Dat gaat nog wat worden.
En daarna natuurlijk nog wat intel zoeken
Voor de missie in stealth:
Op psnprofiles staat ook dat je ook geen checkpoint mag herstarten. Dus alles moet in 1 keer. Dat gaat nog wat worden.
En daarna natuurlijk nog wat intel zoeken
308Inderdaad nog wat intel zoeken ook nog.
Oei geen checkpoint herstarten... Hmm ondertussen weten we wel wat te doen en welke volgorde. Alleen gaat er de ene keer wel een alarm af en andere keer niet ook al ben je volle bak aan het knallen op elke vijand
Oei geen checkpoint herstarten... Hmm ondertussen weten we wel wat te doen en welke volgorde. Alleen gaat er de ene keer wel een alarm af en andere keer niet ook al ben je volle bak aan het knallen op elke vijand
309Ze geven wel aan om "b" als laatste te doen omdat het bijna niet te doen is om de beneden verdieping te doden zonder dat er een alarm afgaat.
Maar dan weet ik ook nog niet hoe ik ongezien bij "c" weg moet komen
Maar dan weet ik ook nog niet hoe ik ongezien bij "c" weg moet komen
310Dan moet je wel het geluk hebben hopelijk ook dat het object bij B boven ligt, zodat we via dak kunnen komen. Ik herinner mij dat we B al konden voltooien zonder alarm.
C is inderdaad de moeilijkste lijkt mij.
C is inderdaad de moeilijkste lijkt mij.
312Niet alleen zijn knie, zijn controller gaf het ook op
Maar scheelt, we spelen geen warzone
Maar scheelt, we spelen geen warzone
313Daarom zou COD al niks voor mij zijn. Mijn knieën zijn al niet meer 100%.
Respect jongens.
Respect jongens.
314Je kan ook gewoon blijven zitten hezenmaster wrote: 27 Dec 2022 17:48 Daarom zou COD al niks voor mij zijn. Mijn knieën zijn al niet meer 100%.
Respect jongens.
315Ai, de komende tijd zal hij.... Moeten gamen, want op de been blijven zal moeilijk worden.