Re: Call of Duty Modern Warfare

323
Ik volg MW III al maanden. Alles wat Infinity Ward (jammer genoeg) veranderd heeft gaat Sledgehammer Games terug draaien. Dit is puur de marketing voor deze nieuwe in de reeks. Maar ik ben hyped. Altijd liever de Modern Warfare series gespeeld tov de Black Ops reeks. 2024 zou een nieuwe Black Ops game moeten zijn. Ben super benieuwd wel.

Trouwens voor de fans: Er komt voor het eerst zombies naar de MW reeks. Treyarch zorgt voor de zombies. Voorlopig jammer genoeg niet round based maar wel Outbreak.

Als je eerst wil proberen: begin oktober komt de bèta. Denk 6-10 voor preorders en Playstation en dan van 12-16 oktober ofzo voor alle platformen en niet preorders. Kun je het eens checken.

Verder zal er terug early campaign access zijn vanaf 2 november (preorder). Release 10 november.

Kan eerlijk gezegd niet wachten!

Speel nu alleen maar MW II meer en GT7 :lol:
Image

324
Zelf altijd een voorliefde gehad voor black ops wel :p Of ja, zeker het eerste spel! Die heeft voor mij de meest epische en coole cod missie die ik ooit gespeeld heb (die in de gevangenis).
Black ops 2 heeft dan weer de tofste zombie map voor mij daar in de loopgraven van frankrijk.
Image

326
Toegegeven: het ziet er wel allemaal zeer leuk uit :cool:
Ik kan enorm genieten van een heel lange singleplayer game met een goed verhaal, maar ik vond de Modern Warfare serie online altijd heel leuk. Alleen is het al van de oude MW II geleden dat ik die nog gespeeld heb :lol:

329
paveman wrote: 29 Aug 2023 15:20 Maar hoe staat het dan met de platinum hunt ruler? Die staat daardoor wat stil?
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik je doel van 31 ook wel een beetje optimistisch vond ;)
Oh dat is zeker optimistisch! :lol: Momenteel heb ik geen voldoening/zin meer in trophy hunten. Ik speel teveel tegen mijn zin met dan een guide erbij en soms bepaalde doelstellingen doen in een game om toch maar een trophy te behalen.
Ik start nu Gran Turismo op en ik doe een Time Trial of een paar races, maak misschien eens een scapes foto, ik doe eens een online race, credits grinden om ontbrekende wagens te kunnen kopen...
Call of Duty zit ik binnen de 5 min in een potje multiplayer zonder stress en kan ik zonder "nadenken" gamen. Ik ben daar ook bezig met de grind naar de Orion camo. Misschien behaal ik die niet, maar dat geeft ook helemaal niet. Ik amuseer mij zonder dat het een "sleur" wordt bij wijze van spreken.

Ik ga zeker nog wel eens een platinum behalen, maar misschien dan van wat makkelijkere games en games die ik echt wil spelen. Zoals MW III binnenkort (al zullen er hier waarschijnlijk wel weer zombies trophies in zitten).
Vroeger speelde ik letterlijk CoD voor een héél jaar (vandaar ook dat MW2 destijds mijn allereerste platinum ooit was ;) ).

Punt is: ik start al sinds een paar weken echt letterlijk met véél zin terug mijn PS5 op, ik kijk er terug naar uit om te gamen nu.
Image