paveman wrote: 29 Aug 2023 15:20
Maar hoe staat het dan met de platinum hunt ruler? Die staat daardoor wat stil?
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik je doel van 31 ook wel een beetje optimistisch vond
Oh dat is zeker optimistisch!

Momenteel heb ik geen voldoening/zin meer in trophy hunten. Ik speel teveel tegen mijn zin met dan een guide erbij en soms bepaalde doelstellingen doen in een game om toch maar een trophy te behalen.
Ik start nu Gran Turismo op en ik doe een Time Trial of een paar races, maak misschien eens een scapes foto, ik doe eens een online race, credits grinden om ontbrekende wagens te kunnen kopen...
Call of Duty zit ik binnen de 5 min in een potje multiplayer zonder stress en kan ik zonder "nadenken" gamen. Ik ben daar ook bezig met de grind naar de Orion camo. Misschien behaal ik die niet, maar dat geeft ook helemaal niet. Ik amuseer mij zonder dat het een "sleur" wordt bij wijze van spreken.
Ik ga zeker nog wel eens een platinum behalen, maar misschien dan van wat makkelijkere games en games die ik echt wil spelen. Zoals MW III binnenkort (al zullen er hier waarschijnlijk wel weer zombies trophies in zitten).
Vroeger speelde ik letterlijk CoD voor een héél jaar (vandaar ook dat MW2 destijds mijn allereerste platinum ooit was

).
Punt is: ik start al sinds een paar weken echt letterlijk met véél zin terug mijn PS5 op, ik kijk er terug naar uit om te gamen nu.