Re: PlayStation VR

361
Swordsman VR is ook een launch game en misschien krijgt die een gratis upgrade maar ze wachten op antwoord van Sony.

Dus als je de game nog niet hebt voor psvr1 misschien nog even wachten tor hun meer weten.

Ik heb de game al op psvr 1 en was wel een leuke game maar het lopen was niets maar met de psvr2 heb je gewoon pookjes dus zal veel beter spelen.

Hier een kleine compilatie van de psvr1 versie. (Niet mijn gameplay)

Image

Re: PlayStation VR

370
gamerke1992 wrote: 17 Jan 2023 19:08
Marty wrote: 17 Jan 2023 19:03
gamerke1992 wrote: 07 Jan 2023 21:54 Die ben ik inderdaad in het oog aan het houden. Ik kijk meerdere keren per week of de developers al iets besloten hebben.
Binnen nu en 2 weken zullen ze met verdere info komen over de psvr 2 versie
Top merci.
Eind van deze week zeggen ze nu

Verder nieuws:
Walking dead: Saints & Sinners krijgt een gratis upgrade voor de mensen die de psvr1 versie hebben. Dat zou ook gelden voor de mensen die de game hebben via psplus


Three-Year Anniversary: For the anniversary of The Walking Dead: Saints & Sinners, players who already purchased the game on PSVR will be able to download the game for free on PSVR2 when it launches on March 21, 2023
Image

Re: PlayStation VR

371
Marty wrote: 23 Jan 2023 23:32
gamerke1992 wrote: 17 Jan 2023 19:08
Marty wrote: 17 Jan 2023 19:03
gamerke1992 wrote: 07 Jan 2023 21:54 Die ben ik inderdaad in het oog aan het houden. Ik kijk meerdere keren per week of de developers al iets besloten hebben.
Binnen nu en 2 weken zullen ze met verdere info komen over de psvr 2 versie
Top merci.
Eind van deze week zeggen ze nu

Verder nieuws:
Walking dead: Saints & Sinners krijgt een gratis upgrade voor de mensen die de psvr1 versie hebben. Dat zou ook gelden voor de mensen die de game hebben via psplus


Three-Year Anniversary: For the anniversary of The Walking Dead: Saints & Sinners, players who already purchased the game on PSVR will be able to download the game for free on PSVR2 when it launches on March 21, 2023
Wat een goed nieuws!!!!

Ik heb enkel de tutorial gespeeld, maar vond de tracking enzo tegenvallen. Met PSVR 2 wordt die zalig.
Image