Swordsman VR is ook een launch game en misschien krijgt die een gratis upgrade maar ze wachten op antwoord van Sony.
Dus als je de game nog niet hebt voor psvr1 misschien nog even wachten tor hun meer weten.
Ik heb de game al op psvr 1 en was wel een leuke game maar het lopen was niets maar met de psvr2 heb je gewoon pookjes dus zal veel beter spelen.
Hier een kleine compilatie van de psvr1 versie. (Niet mijn gameplay)
Re: PlayStation VR
362Die ben ik inderdaad in het oog aan het houden. Ik kijk meerdere keren per week of de developers al iets besloten hebben.
364Is ook vorig jaar een nieuwe update voor uit gekomen. Met finishers.
Maar met de haptic feedback van de controllers en headset zal dit geweldig worden lijkt mij... mits je niet misselijk wordt
Maar met de haptic feedback van de controllers en headset zal dit geweldig worden lijkt mij... mits je niet misselijk wordt
365Ik kwam er toevallig achter dat er een bedrijf if dat een soort overzet lenzen maakt voor VR brillen voor als je een bril draagt.
Op die manier hoef je dan geen bril te dragen terwijl je VR speelt.
https://vroptician.com/
Op die manier hoef je dan geen bril te dragen terwijl je VR speelt.
https://vroptician.com/
366Binnen nu en 2 weken zullen ze met verdere info komen over de psvr 2 versiegamerke1992 wrote: 07 Jan 2023 21:54 Die ben ik inderdaad in het oog aan het houden. Ik kijk meerdere keren per week of de developers al iets besloten hebben.
367Top merci.Marty wrote: 17 Jan 2023 19:03Binnen nu en 2 weken zullen ze met verdere info komen over de psvr 2 versiegamerke1992 wrote: 07 Jan 2023 21:54 Die ben ik inderdaad in het oog aan het houden. Ik kijk meerdere keren per week of de developers al iets besloten hebben.
368Sony heeft net een launch line-up samengevat:
https://blog.playstation.com/2023/01/19 ... -revealed/
Iemand die weet hoe het zat met Moss 1 en 2 upgrades? Ik zie dat ze te pre-orderen zijn met 10% PSPlus korting maar 1 is niet gratis als je die al had. Misschien dat dat komt op release maar weet het stomweg niet.
https://blog.playstation.com/2023/01/19 ... -revealed/
Iemand die weet hoe het zat met Moss 1 en 2 upgrades? Ik zie dat ze te pre-orderen zijn met 10% PSPlus korting maar 1 is niet gratis als je die al had. Misschien dat dat komt op release maar weet het stomweg niet.
369Gt7 is de complete game in vr inclusief online
Alleen splitscreen wordt niet ondersteund voor vr
Synth Riders is ook een gratis upgrade inclusief alle gekochte dlc
Alleen splitscreen wordt niet ondersteund voor vr
Synth Riders is ook een gratis upgrade inclusief alle gekochte dlc
370Eind van deze week zeggen ze nugamerke1992 wrote: 17 Jan 2023 19:08Top merci.Marty wrote: 17 Jan 2023 19:03Binnen nu en 2 weken zullen ze met verdere info komen over de psvr 2 versiegamerke1992 wrote: 07 Jan 2023 21:54 Die ben ik inderdaad in het oog aan het houden. Ik kijk meerdere keren per week of de developers al iets besloten hebben.
Verder nieuws:
Walking dead: Saints & Sinners krijgt een gratis upgrade voor de mensen die de psvr1 versie hebben. Dat zou ook gelden voor de mensen die de game hebben via psplus
Three-Year Anniversary: For the anniversary of The Walking Dead: Saints & Sinners, players who already purchased the game on PSVR will be able to download the game for free on PSVR2 when it launches on March 21, 2023
371Wat een goed nieuws!!!!Marty wrote: 23 Jan 2023 23:32Eind van deze week zeggen ze nugamerke1992 wrote: 17 Jan 2023 19:08Top merci.Marty wrote: 17 Jan 2023 19:03Binnen nu en 2 weken zullen ze met verdere info komen over de psvr 2 versiegamerke1992 wrote: 07 Jan 2023 21:54 Die ben ik inderdaad in het oog aan het houden. Ik kijk meerdere keren per week of de developers al iets besloten hebben.
Verder nieuws:
Walking dead: Saints & Sinners krijgt een gratis upgrade voor de mensen die de psvr1 versie hebben. Dat zou ook gelden voor de mensen die de game hebben via psplus
Three-Year Anniversary: For the anniversary of The Walking Dead: Saints & Sinners, players who already purchased the game on PSVR will be able to download the game for free on PSVR2 when it launches on March 21, 2023
Ik heb enkel de tutorial gespeeld, maar vond de tracking enzo tegenvallen. Met PSVR 2 wordt die zalig.
372Zelf heb ik ook niet veel gespeeld ivm de besturing.
Ander nieuws:
Switchback VR wordt geen launch game maar komt uit op 16 maart
Ander nieuws:
Switchback VR wordt geen launch game maar komt uit op 16 maart
373Helaas nog geen bericht over Swordsman Vr. Ze zeiden eind deze week. Ze hebben nog een paar uur (mits nieuwe week op maandag begint) en anders zijn ze te laat
374Dan maar afwachten.
Nog minder dan een maand en het is zover Ik hoop dat Sony de headset op tijd levert.
Nog minder dan een maand en het is zover Ik hoop dat Sony de headset op tijd levert.
375Hoop ook dat ie gewoon in de week van de 22ste komt. Heb die week en die week er na vakantie