Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10897Beste wensen voor 2023!
Nachtshift gedaan op Oudejaarsavond, deze morgen rond 7u gaan lopen op de Zeedijk => zaalligg!
Daarna Nieuwjaarsontbijt bij de ouders. Deze namiddag gecrasht, want de nacht was niet zo rustig als ik dacht dat het ging zijn.
Vooral blij met mijn loopje deze morgen, het jaar goed ingezet.
Nachtshift gedaan op Oudejaarsavond, deze morgen rond 7u gaan lopen op de Zeedijk => zaalligg!
Daarna Nieuwjaarsontbijt bij de ouders. Deze namiddag gecrasht, want de nacht was niet zo rustig als ik dacht dat het ging zijn.
Vooral blij met mijn loopje deze morgen, het jaar goed ingezet.
10898Gelukkig nieuwjaar!
+++ Lola lijkt het vuurwerk zonder problemen doorgekomen te zijn. Jerome was daar absoluut niet bang van, bij haar hadden we geen idee omdat ze geadopteerd is
--- Toch lastig om vandaag terug te gaan werken na zo'n weekend met weinig slaap
+++ Lola lijkt het vuurwerk zonder problemen doorgekomen te zijn. Jerome was daar absoluut niet bang van, bij haar hadden we geen idee omdat ze geadopteerd is
--- Toch lastig om vandaag terug te gaan werken na zo'n weekend met weinig slaap
10900+ Vandaag begonnen op de nieuwe job. Nu nog zien of ik het leuk vind. Vandaag heb ik ni veel moeten doen, maar vanaf morgen begint mijn opleiding.
10902Thanks! Ik heb er wel vertrouwen in. Het is alleen iets totaal anders dan wat ik de voorbije 20 jaar heb gedaan, dus toch een beetje nerveus.
10905Succes Zenmaster. Nieuw werk (nieuw wat dan ook) is in het begin meestal wat wennen maar loopt wel los!