Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10936
--- Gisteren zomaar flauwgevallen, met de nodige schrammen en blauwe plekken als gevolg. Gelukkig alleen maar dat, had veel erger kunnen zijn door zo voorover te vallen op mijn gezicht :dizzy: Bloedwaarden waren gelukkig volledig in orde, nu nog bij de cardioloog langsgaan om een en ander uit te sluiten want het is nu wel de 2de keer op een half jaar tijd...
--- En zo is ons ontspannen weekend uitgedraaid in een zondag op de spoedafdeling van het ziekenhuis :silly:
+ Vandaag toch gewoon kunnen gaan werken, buiten wat tandpijn en pijn in mijn vingers/op de plekken waar ik terecht ben gekomen

10939
NTGSruler wrote: 06 Feb 2023 21:26 Wow. Hopelijk is alles in orde met jou. Lage bloeddruk kan het niet zijn dan? Eet je genoeg? :D
Vermoedelijk een bloeddrukval doordat we in een zeer warme en vochtige ruimte waren (aquariumwinkel) en ik mij niet goed voelde en bij het buitengaan in de koude lucht, draaide ik direct weg. De spoedarts kon er ook niet echt een verklaring voor geven omdat ik om 10u stevig had ontbeten en om 13u ben flauwgevallen, zonder iets van zware inspanningen ofzo.
Voorlopig vooral hopen dat de pijn wegtrekt en dat ik er niks ernstigs aan heb overgehouden en eens zien wat de cardioloog zegt. Al blijf ik denken dat het toch gewoon de omstandigheden waren.

10944
- Het zijn hier al een paar drukke weken geweest en heb niet zoveel kunnen gamen.
+ maandag beginnen aan week 6 op de nieuwe job en voorlopig gaat het goed.
Ik neem nog altijd een bloeddrukverlager, maar ik heb eigenlijk geen klachten meer.
Als mijn opleiding voorbij is ga ik ermee stoppen denk ik en zien wat er gebeurt.
++ Dochter is weer Vlaams kampioen karate in haar leeftijdscategorie, in het discipline kata. Nu gaat ze naar een andere groep, dus zal weer spannender worden vanaf nu.
+ De PXTR trein gaat door. 🙂
Last edited by zenmaster on 11 Feb 2023 18:19, edited 1 time in total.
Image

10945
--- Nog steeds heel erg moe, maar vooral omdat ik afgelopen week niet veel heb kunnen slapen wegens lange werkdagen en een evenement voor het werk 's avonds
+++ Mijn blauwe plekken en schrammen genezen relatief snel
Al bij al blijkt de schade voorlopig dus mee te vallen. Die cardioloog is maar voor binnen een aantal maanden, in tussentijd weet ik waarop ik moet letten
+++ Vanavond verder met The Book of Boba Fett

10946
@Zenmaster: zelfde hier. Afgelopen week weinig kunnen gamen. Zéér drukke week geweest kwa shiften. Dan sporten erbij en is mijn goesting om te gamen over.
Vandaag (nu) nog nachtshift en dan maar 3 shiften op 2 weken tijd. Dus hopelijk terug wat meer tijd dan om te gamen.

---- In maart zijn we terug onderbemand, dus maart - april worden drukke maanden. Hopelijk blijft de nieuwe collega, want om lang verhaal kort te maken, jonge gast en zag het initieel niet zitten om naar onze dienst te komen.
++++ Dry needling voor de kuiten gaat goed. De laatste keren na het lopen geen last gehad, al ben ik wel nog niet echt voluit geweest.
Image

10949
- Mijn vader die vandaag verplicht wordt door hem aangekocht land te moeten inleveren aan de overheid als "bufferzones". Hoezo hoeft de rest van Nederland die geen boer is niet 3 meter om zijn kavel en sloten in te leveren aan de overheid?
- Koeien (noX) worden verhandeld om 10x zo veel (no2) te mogen uitstoten door fabrieken en vliegtuigen. Terwijl deze stikstof verbindingen bijna niks met elkaar te maken hebben.
- Internationale boten als cruiseschepen tellen niet mee in de stikstof discussie ofzo. Maar kleine vis kotters weer wel.
- Mensen zelf stoten om een of andere reden niks uit, dus de import van immigranten kan gewoon door gaan.
- Weer te veel propaganda binnengekregen uit kranten en televisie nu ik weer een maand binnen dit onlogische kutland ben.

+ Ik heb mijn ticket alweer eruit geboekt. Vanaf Maart de komende maanden in Zuidoost Azië.