Re: PlayStation VR

423
Marty wrote: 16 Feb 2023 19:37 Wat staat er bij jou headset?
Bij mij: Bestelling ontvangen
Bij mijn charger staat: bestelling verwerken
Headset: Bestelling Ontvangen
Charger: Verzending Voorbereiden

Ik vind het spannend :p Gisteren stond er ook bij de charger gewoon ‘bestelling ontvangen’
Image

Re: PlayStation VR

424
Hopelijk gaat het bij mij goed omdat ze de eerste keer geen geld konden afschrijven.

Dus ben beetje statussen aan het vergelijken. Niet dat ik dadelijk nog zelfde probleem heb met de headset zelf.

Op mijn paypal staat nu wel een reservering van €50 voor sony. Dus lijkt me eigenlijk wel goed te gaan
Image

Re: PlayStation VR

425
Marty wrote: 16 Feb 2023 20:34 Hopelijk gaat het bij mij goed omdat ze de eerste keer geen geld konden afschrijven.

Dus ben beetje statussen aan het vergelijken. Niet dat ik dadelijk nog zelfde probleem heb met de headset zelf.

Op mijn paypal staat nu wel een reservering van €50 voor sony. Dus lijkt me eigenlijk wel goed te gaan
Bij mij was de charger ook mislukt, omdat ik daar de vervallen visa kaart nog niet had vervangen. Maar desondanks lijken ze het toch te verzenden.
Image

Re: PlayStation VR

426
Hier is het een halfuur geleden ook afgeschreven. Wakker geworden van de melding dat er geld werd afgeschreven :silly:

En toen ik bijna weer sliep viel de elektriciteit uit waardoor een ander apparaat in alarm ging en dus weer wakker :dizzy:

Nog geen bericht van effectieve verzending maar dat komt dan wss nog wel. Hadden jullie dat al wel gehad?
Image

Re: PlayStation VR

427
Yes.. geen mail van Sony dat transactie geweigerd is maar wel mail van paypal dat ik een transactie heb geautoriseerd van €599

Beide items staan op bestelling verwerken. En idd nog geen mail dat het verzonden is
Image

Re: PlayStation VR

431
Let trouwens op bij het kopen van spellen of je wel de ruimte er voor hebt.
Bv de game "What the Bat" is alleen speelbaar in "ruimtelijke" mode. Daar moet je plek hebben van 2x2 meter anders kan je de game niet spelen

Ruimtelijk:
Bewegend spelen. Hiervoor is een speelruimte van 2 m bij 2 m of groter nodig.

Zittend:
Zittend spelen. Hiervoor is een speelruimte van 1 m bij 1 m of groter nodig. Zorg ervoor dat je ruimte hebt om je PlayStation VR2 Sense-controller vrij te bewegen.

Staand:
Staand spelen. Hiervoor is een speelruimte van 1 m bij 1 m of groter nodig.

Zorg ervoor dat je ruimte hebt om je PS VR2 Sense-controller vrij te bewegen.

Dit staat per game aangegeven welke modus er gebruikt kan worden.
Image

Re: PlayStation VR

433
De headset heeft nu ook de status: verzending voorbereiden.

We zijn er bijna en dan klaar om kotsmisselijk te worden :lol:

Wat wordt jullie eerste game?
Aangezien er van Swordsman nog steeds niets bekend is wordt het voor mij Gt7 of Synthriders.
Image

Re: PlayStation VR

434
Hier staat er ook verzending voorbereiden nu :)

Ik ga waarschijnlijk starten met pistol whip en after the fall. Ik ben ook zeer benieuwd naar resident evil en no man’s sky.

Vooral vanaf 21 maart wil ik the walking dead saint and sinners beginnen. Dan is de free upgrade normaal beschikbaar.
Image

Re: PlayStation VR

435
Marty wrote: 20 Feb 2023 07:30 De headset heeft nu ook de status: verzending voorbereiden.

We zijn er bijna en dan klaar om kotsmisselijk te worden :lol:

Wat wordt jullie eerste game?
Aangezien er van Swordsman nog steeds niets bekend is wordt het voor mij Gt7 of Synthriders.
Morgen is er normaal gezien een update van GT7 met de VR2 toepassing erin. Er komen ook 5 nieuwe wagens en mogelijks? nieuwe content nog erbij. Dat laatste hoop ik, want is alweer maand of 2 geleden dat ik GT7 nog eens heb opgestart.
Image