+++ Aangenaam verrast door The Book of Boba Fett, blij dat ik die gezien heb
+++ Nog een heel aantal Star Wars series te gaan
+/--- Collega is vader geworden en da's mooi nieuws, maar nu zijn we met nog minder op kantoor... Dat worden stevige weken!
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10952+ Lang geleden dat ik nog eens niks te doen had op zondag.
+ Uitgeslapen (voor mijn gewoonte toch), en nu een cappuccino en gamen.
+/- Vanaf morgen pas echt alleen aan de job beginnen na een opleiding van 6 weken. Heb er zin in, maar gaat toch spannend worden.
+ Uitgeslapen (voor mijn gewoonte toch), en nu een cappuccino en gamen.
+/- Vanaf morgen pas echt alleen aan de job beginnen na een opleiding van 6 weken. Heb er zin in, maar gaat toch spannend worden.
10953Nice! Geniet maar van je zondag dan! Morgen komt allemaal goed!
10956Alles goed verlopen?zenmaster wrote: 19 Feb 2023 08:25 +/- Vanaf morgen pas echt alleen aan de job beginnen na een opleiding van 6 weken. Heb er zin in, maar gaat toch spannend worden.
--- Het voelt alsof ik 2 weken werk in één week heb gedaan Zal nog een week zo zijn, daarna hopelijk beteren
--- Met zoveel werkdruk ben ik geneigd om in het weekend door te werken, maar daar ben ik te moe voor...
+ ... dus dan toch maar eens wat uitslapen en series kijken. Morgen een volledige dag niks gepland, voor het eerst sinds lang
10957En we zijn ook voor de allereerste keer in deze 3 jaar positief getest. Serieuze verkoudheid precies...
10958BeterschapMr.Wolf wrote: 05 Mar 2023 21:27 En we zijn ook voor de allereerste keer in deze 3 jaar positief getest. Serieuze verkoudheid precies...
10959Bedankt! Ten opzichte van anderen valt het bij mij nog goed mee! Ik proef nog mooi alles, ik heb alleen maar nekpijn gekregen van het vele hoestenSora_Lizard wrote: 06 Mar 2023 00:25BeterschapMr.Wolf wrote: 05 Mar 2023 21:27 En we zijn ook voor de allereerste keer in deze 3 jaar positief getest. Serieuze verkoudheid precies...
10960Beterschap kerel.
Ik had het voor de eerste keer rond Kerstmis ´22 en mijn geur en smaak zijn nog altijd niet oké.
Niet ideaal in mijn branche. (koffie)
Ik had het voor de eerste keer rond Kerstmis ´22 en mijn geur en smaak zijn nog altijd niet oké.
10961Dat zou ik echt erg vinden. Koken (en eten ) is mijn grootste hobby. Ik ben ook heel erg into wine pairing.
10962Thanks Al een geluk is er aan mijn geur en smaak niet zo veel mis. Daar heb ik dus geluk mee gehad. Een andere maat had Corona in het begin en heeft zelfs enkele maanden niks meer kunnen proeven of ruiken...zenmaster wrote: 08 Mar 2023 08:54 Beterschap kerel.
10963Sterkte aan alle zieken! Hopelijk gaat het ondertussen al wat beter
Hier even wat minnetjes die ik kwijt moet
--- In Fallout 76 is de trophy voor level 100 geglitched. Ik was level 98.5 toen ik een event startte en toen ik level 99.5 was kreeg de game een freeze waarbij het geluid ook constant het schieten van mijn gun was. Dit gebeurde al wel is eerder en komt door de drukte op dat moment maar is meestal na een paar seconden weer weg. Deze keer niet... de persoon die bij me was hield me wel op de hoogte van wat er gebeurde en uiteindelijk faalde het event omdat ze iets niet herstelden. Op dat moment zag hij mij nog steeds als level 99. Dus ik besloot de game af te sluiten. Op dat moment ziet hij mij een seconde het team verlaten als 99 en dan opnieuw joinen als 100
Uiteindelijk had ik amper een cm aan xp op de hele balk maar was ik wel 100 en alle pogingen van herstarten, console herstarten hielpen niet. Ondertussen ben ik al 106 en nog steeds niks...
Dat wordt dus op een nieuw character opnieuw naar level 100 voor de platinum... Ik mis nog 1 andere trophy voor platinum maar dat is een bepaalde quest reeks en dus een kwestie van tijd.
Ik moest sowieso voor een DLC trophy een nieuw character starten maar dat moest maar tot level 20 om die quests te kunnen beginnen.
In de DLC moet je ergens een keuze maken waardoor je altijd maar 1 vd 2 trophies kan halen. Als de game offline was dan zou je gewoon een save maken vlak daarvoor
--- Wilde gisteren paveman helpen met Resident evil 5 en 6 op PS3 als mijn PS3 na 2 jaar ofzo opnieuw besluit om geen discs meer aan te pakken. Komt omdat de disc sensor 2 pinnetjes (soort haaienvin) heeft, 1 dat ingedrukt wordt als er een disc inzit en 1 dat ingedrukt wordt als er geen disc inzit. Maar degene die ingedrukt wordt als er een disc inzit, is een beetje flimsy waardoor die niet helemaal goed terug komt als de disc eruit is. Hierdoor blijft de PS3 denken dat er een disc inzit en pakt hij dus geen nieuwe disc aan.
+++ Deze morgen probeerde ik opnieuw een disc erin te doen en deze keer pakte hij hem wel van de eerste keer. Hij heeft gewoon een nacht gehad om dat pinnetje net iets beter terug te duwen waardoor hij net wel werkt. De disc die erin ging was wel van de game waar ik oorspronkelijk mee bezig was zodat ik die tenminste kan afwerken
+++ Een random groep gejoined en eerder toevallig een vrij moeilijke trophy in Fallout 76 gehaald. Was trophy om Elder Rewards te krijgen in een daily op. Hiervoor moet je die dagelijkse missie onder de 8 minuten uitspelen. Er zijn 2 types missies. Voorheen had ik al 2 keer een decryption gejoined met mensen van level 1000 enzo maar was het telkens rond de 10 minuten. Gisteren voor de eerste keer een uplink missie gejoined en desondanks dat we maar met 3 waren ipv de maximum 4, toch een tijd van 7min30 gehaald en dus de trophy!
Uplink moet je gewoon naar beacon gaan, aanzetten en dan verdedigen tot het opgeladen is. Hoe meer mensen rond het beacon hoe sneller het opladen gaat. Na 2 of 3 uplinks krijg je dan een eindbaas.
Decryption moet je vijanden zoeken en killen voor codes, dan kan je daarmee iets disablen en dat 3 rondjes tot je eindbaas krijgt. Maar die vijanden worden niet getoond tot je dichtbij bent en eergisteren was het bewuste level een soort doolhof in grotten waardoor het niet te doen was.
Hier even wat minnetjes die ik kwijt moet
--- In Fallout 76 is de trophy voor level 100 geglitched. Ik was level 98.5 toen ik een event startte en toen ik level 99.5 was kreeg de game een freeze waarbij het geluid ook constant het schieten van mijn gun was. Dit gebeurde al wel is eerder en komt door de drukte op dat moment maar is meestal na een paar seconden weer weg. Deze keer niet... de persoon die bij me was hield me wel op de hoogte van wat er gebeurde en uiteindelijk faalde het event omdat ze iets niet herstelden. Op dat moment zag hij mij nog steeds als level 99. Dus ik besloot de game af te sluiten. Op dat moment ziet hij mij een seconde het team verlaten als 99 en dan opnieuw joinen als 100
Uiteindelijk had ik amper een cm aan xp op de hele balk maar was ik wel 100 en alle pogingen van herstarten, console herstarten hielpen niet. Ondertussen ben ik al 106 en nog steeds niks...
Dat wordt dus op een nieuw character opnieuw naar level 100 voor de platinum... Ik mis nog 1 andere trophy voor platinum maar dat is een bepaalde quest reeks en dus een kwestie van tijd.
Ik moest sowieso voor een DLC trophy een nieuw character starten maar dat moest maar tot level 20 om die quests te kunnen beginnen.
In de DLC moet je ergens een keuze maken waardoor je altijd maar 1 vd 2 trophies kan halen. Als de game offline was dan zou je gewoon een save maken vlak daarvoor
--- Wilde gisteren paveman helpen met Resident evil 5 en 6 op PS3 als mijn PS3 na 2 jaar ofzo opnieuw besluit om geen discs meer aan te pakken. Komt omdat de disc sensor 2 pinnetjes (soort haaienvin) heeft, 1 dat ingedrukt wordt als er een disc inzit en 1 dat ingedrukt wordt als er geen disc inzit. Maar degene die ingedrukt wordt als er een disc inzit, is een beetje flimsy waardoor die niet helemaal goed terug komt als de disc eruit is. Hierdoor blijft de PS3 denken dat er een disc inzit en pakt hij dus geen nieuwe disc aan.
+++ Deze morgen probeerde ik opnieuw een disc erin te doen en deze keer pakte hij hem wel van de eerste keer. Hij heeft gewoon een nacht gehad om dat pinnetje net iets beter terug te duwen waardoor hij net wel werkt. De disc die erin ging was wel van de game waar ik oorspronkelijk mee bezig was zodat ik die tenminste kan afwerken
+++ Een random groep gejoined en eerder toevallig een vrij moeilijke trophy in Fallout 76 gehaald. Was trophy om Elder Rewards te krijgen in een daily op. Hiervoor moet je die dagelijkse missie onder de 8 minuten uitspelen. Er zijn 2 types missies. Voorheen had ik al 2 keer een decryption gejoined met mensen van level 1000 enzo maar was het telkens rond de 10 minuten. Gisteren voor de eerste keer een uplink missie gejoined en desondanks dat we maar met 3 waren ipv de maximum 4, toch een tijd van 7min30 gehaald en dus de trophy!
Uplink moet je gewoon naar beacon gaan, aanzetten en dan verdedigen tot het opgeladen is. Hoe meer mensen rond het beacon hoe sneller het opladen gaat. Na 2 of 3 uplinks krijg je dan een eindbaas.
Decryption moet je vijanden zoeken en killen voor codes, dan kan je daarmee iets disablen en dat 3 rondjes tot je eindbaas krijgt. Maar die vijanden worden niet getoond tot je dichtbij bent en eergisteren was het bewuste level een soort doolhof in grotten waardoor het niet te doen was.
10964Hoeveel uur moet je spenderen om je karakter terug level 100 te krijgen?
10965Geen idee... Ik had op dat moment 101u volgens de ingame challenge. Maar daar zit ook tijd in dat ik dingen aan het zoeken was zonder dat ik er echt xp voor kreeg. En in het begin was ik wel even een makkelijk seasonal event vaak aan het doen voor xp maar eens level 50 komt het meeste van missies en af en toe nog een event voor iets van daily/weekly challenges.NTGSruler wrote: 13 Mar 2023 12:02 Hoeveel uur moet je spenderen om je karakter terug level 100 te krijgen?
Sommige zeggen 12u voor level 50 of 100 (ben het even kwijt) maar dat is dan eentonig hakken op zelfde rondje vijanden.
Het meest vervelende is dat, in tegenstelling tot de meeste andere games in dit genre, je stash niet gedeeld wordt tussen verschillende characters. Ik zou met behulp van iemand anders wel spullen en resources van mijn ene char naar mijn andere char kunnen brengen. Maar geleerde plannen gaat niet tenzij ik ze dubbel heb. Dat betekent dus ook alle plannen die nodig zijn om je workbenches in je camp te bouwen. Die heb je ook wel in de open wereld maar vaak niet alle types bij elkaar.
Je kan ook geen geld overzetten tenzij je een shop hebt in het camp van de nieuwe char en dan nog is het lastig want je moet via tussenpersoon.
Misschien dat ik na die laatste andere trophy er wel al mee begin om het wat te spreiden. Eerst de daily dingen die nodig zijn op mijn main char en dan beginnen met de andere char zodat die ook de DLC kan doen voor de andere keuze. Hopelijk haal ik op die manier al redelijk wat van de levels die ik nodig heb zonder eentonig te grinden.