Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10982
- - - Uit het feit dat ik schrijf dat men een uur van ons gestolen heeft kun je wel concluderen dat ik eveneens geen fan ben. Tijdens mijn werkzame leven had ik er echt veel last van, wekenlang. Het heeft inderdaad alleen maar nadelen, de zgn voordelen zijn nooit aangetoond maar dat veel mensen er hinder van hebben wel. :angry: :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

10984
Het kan vermoedelijk nog wel even duren voor we verlost zijn van winter-/zomeruur...

+++ Eind dit jaar hoogstwaarschijnlijk de grote Afrika-reis doen die ik eigenlijk al 10 jaar wou maken :O Ik reis sowieso al zelden, dus dat maakt het extra bijzonder om dan 3 weken rond te trekken buiten de toeristische gebieden
Hopelijk geraakt mijn verlof op het werk goed geregeld...

10985
met0t0 wrote: 02 Apr 2023 14:33 Het kan vermoedelijk nog wel even duren voor we verlost zijn van winter-/zomeruur...

+++ Eind dit jaar hoogstwaarschijnlijk de grote Afrika-reis doen die ik eigenlijk al 10 jaar wou maken :O Ik reis sowieso al zelden, dus dat maakt het extra bijzonder om dan 3 weken rond te trekken buiten de toeristische gebieden
Dat moet een hele leuke ervaring zijn. Go for it :D

+++ morgen de mogelijke trouwlocatie gaan bezichtigen
+++ weekje verlof
Image

10987
gamerke1992 wrote: 02 Apr 2023 17:21
met0t0 wrote: 02 Apr 2023 14:33 Het kan vermoedelijk nog wel even duren voor we verlost zijn van winter-/zomeruur...

Dat moet een hele leuke ervaring zijn. Go for it :D

+++ morgen de mogelijke trouwlocatie gaan bezichtigen
+++ weekje verlof
Bij een kapper is een scheiding het goedkoopst! ;) :flow:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

10989
Mr.Wolf wrote: 09 Apr 2023 11:16 ---- Blijkbaar ben ik samen met een andere vriend uit de vriendengroep gesmeten :p Het laatste half jaar hadden we er al verdacht weinig van gehoord, maar sinds recent zijn ze zo dom om die foto's op hun instagram te plaatsen. Beetje jammer dat je er zo moet achterkomen in plaats van er als volwassenen over te praten
Mensen zijn erg tegenwoordig... Spijtig man, maar zo´n mensen ben je beter kwijt dan rijk. Spaart je ook weer wat kerst en verjaardagscadeau´s. 🙂

+ Genieten van het mooie weekend hier.
+ Eindelijk nog eens langer dan 1 dag vakantie, dus ook weer tijd voor een kort citytripje. Vrouw en kids zijn nog nooit in Parijs geweest, dus twee dagjes daarheen.
Image

10991
+++ Goed nieuws bij de cardioloog: niks van afwijkingen die mijn flauwvallen zouden kunnen verklaren
- ... dus dan is het flauwvallen vermoedelijk eerder iets waar ik mee zal moeten leren omgaan, aangezien ze er geen andere verklaringen voor vinden :?
+++ Verlengd weekend, voor het eerst sinds 2 maanden eens 4 dagen mijn werklaptop niet opgestart

10992
zenmaster wrote: 09 Apr 2023 11:49
Mr.Wolf wrote: 09 Apr 2023 11:16 ---- Blijkbaar ben ik samen met een andere vriend uit de vriendengroep gesmeten :p Het laatste half jaar hadden we er al verdacht weinig van gehoord, maar sinds recent zijn ze zo dom om die foto's op hun instagram te plaatsen. Beetje jammer dat je er zo moet achterkomen in plaats van er als volwassenen over te praten
Mensen zijn erg tegenwoordig... Spijtig man, maar zo´n mensen ben je beter kwijt dan rijk. Spaart je ook weer wat kerst en verjaardagscadeau´s. 🙂

+ Genieten van het mooie weekend hier.
+ Eindelijk nog eens langer dan 1 dag vakantie, dus ook weer tijd voor een kort citytripje. Vrouw en kids zijn nog nooit in Parijs geweest, dus twee dagjes daarheen.
Valt Parijs momenteel wat mee? Zag een tijdje geleden dat er stevige stakingen waren daar door de pensioenleeftijd... Mijn zus gaat in juni ook daarheen met school en ze hadden al wat schrik dat het niet meer doorging
Image