We kunnen onze jaarlijkse discussie houden over dat zomer uur.
Ik ben GEEN fan van die wisseling in ieder geval. Tijd dat ze het afschaffen. Alleen maar nadelen.
+++ hogwarts blijft maar duren. Wat een grote game.
- - - gisteren begrafenis
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10982- - - Uit het feit dat ik schrijf dat men een uur van ons gestolen heeft kun je wel concluderen dat ik eveneens geen fan ben. Tijdens mijn werkzame leven had ik er echt veel last van, wekenlang. Het heeft inderdaad alleen maar nadelen, de zgn voordelen zijn nooit aangetoond maar dat veel mensen er hinder van hebben wel.
10983Hebben ze dat in de '70's niet uitgevonden om stroom te besparen? Maakt nu ook geen zak meer uit dan. Iedereen gaat 's nachts zijn auto moeten opladen.
10984Het kan vermoedelijk nog wel even duren voor we verlost zijn van winter-/zomeruur...
+++ Eind dit jaar hoogstwaarschijnlijk de grote Afrika-reis doen die ik eigenlijk al 10 jaar wou maken Ik reis sowieso al zelden, dus dat maakt het extra bijzonder om dan 3 weken rond te trekken buiten de toeristische gebieden
Hopelijk geraakt mijn verlof op het werk goed geregeld...
+++ Eind dit jaar hoogstwaarschijnlijk de grote Afrika-reis doen die ik eigenlijk al 10 jaar wou maken Ik reis sowieso al zelden, dus dat maakt het extra bijzonder om dan 3 weken rond te trekken buiten de toeristische gebieden
10985Dat moet een hele leuke ervaring zijn. Go for itmet0t0 wrote: 02 Apr 2023 14:33 Het kan vermoedelijk nog wel even duren voor we verlost zijn van winter-/zomeruur...
+++ morgen de mogelijke trouwlocatie gaan bezichtigen
+++ weekje verlof
10986+++ Het was dit weekend weer palmemet int stad (kermis)
----- Jammer genoeg bijna verdronken door het weer
+++++ Paasvakantie
----- Jammer genoeg bijna verdronken door het weer
+++++ Paasvakantie
10987Bij een kapper is een scheiding het goedkoopst!gamerke1992 wrote: 02 Apr 2023 17:21Dat moet een hele leuke ervaring zijn. Go for itmet0t0 wrote: 02 Apr 2023 14:33 Het kan vermoedelijk nog wel even duren voor we verlost zijn van winter-/zomeruur...
+++ morgen de mogelijke trouwlocatie gaan bezichtigen
+++ weekje verlof
10988---- Blijkbaar ben ik samen met een andere vriend uit de vriendengroep gesmeten Het laatste half jaar hadden we er al verdacht weinig van gehoord, maar sinds recent zijn ze zo dom om die foto's op hun instagram te plaatsen. Beetje jammer dat je er zo moet achterkomen in plaats van er als volwassenen over te praten
10989Mensen zijn erg tegenwoordig... Spijtig man, maar zo´n mensen ben je beter kwijt dan rijk. Spaart je ook weer wat kerst en verjaardagscadeau´s.Mr.Wolf wrote: 09 Apr 2023 11:16 ---- Blijkbaar ben ik samen met een andere vriend uit de vriendengroep gesmeten Het laatste half jaar hadden we er al verdacht weinig van gehoord, maar sinds recent zijn ze zo dom om die foto's op hun instagram te plaatsen. Beetje jammer dat je er zo moet achterkomen in plaats van er als volwassenen over te praten
+ Genieten van het mooie weekend hier.
+ Eindelijk nog eens langer dan 1 dag vakantie, dus ook weer tijd voor een kort citytripje. Vrouw en kids zijn nog nooit in Parijs geweest, dus twee dagjes daarheen.
10990@ Mr.Wolf, zulke mensen kun je beter missen. Maar leuk is anders.
@ Zenmaster, veel plezier aan de Seine!
Zalig Pasen allemaal!
@ Zenmaster, veel plezier aan de Seine!
Zalig Pasen allemaal!
10991+++ Goed nieuws bij de cardioloog: niks van afwijkingen die mijn flauwvallen zouden kunnen verklaren
- ... dus dan is het flauwvallen vermoedelijk eerder iets waar ik mee zal moeten leren omgaan, aangezien ze er geen andere verklaringen voor vinden
+++ Verlengd weekend, voor het eerst sinds 2 maanden eens 4 dagen mijn werklaptop niet opgestart
- ... dus dan is het flauwvallen vermoedelijk eerder iets waar ik mee zal moeten leren omgaan, aangezien ze er geen andere verklaringen voor vinden
+++ Verlengd weekend, voor het eerst sinds 2 maanden eens 4 dagen mijn werklaptop niet opgestart
10992Valt Parijs momenteel wat mee? Zag een tijdje geleden dat er stevige stakingen waren daar door de pensioenleeftijd... Mijn zus gaat in juni ook daarheen met school en ze hadden al wat schrik dat het niet meer doorgingzenmaster wrote: 09 Apr 2023 11:49Mensen zijn erg tegenwoordig... Spijtig man, maar zo´n mensen ben je beter kwijt dan rijk. Spaart je ook weer wat kerst en verjaardagscadeau´s.Mr.Wolf wrote: 09 Apr 2023 11:16 ---- Blijkbaar ben ik samen met een andere vriend uit de vriendengroep gesmeten Het laatste half jaar hadden we er al verdacht weinig van gehoord, maar sinds recent zijn ze zo dom om die foto's op hun instagram te plaatsen. Beetje jammer dat je er zo moet achterkomen in plaats van er als volwassenen over te praten
+ Genieten van het mooie weekend hier.
+ Eindelijk nog eens langer dan 1 dag vakantie, dus ook weer tijd voor een kort citytripje. Vrouw en kids zijn nog nooit in Parijs geweest, dus twee dagjes daarheen.
10993Ik vertrek donderdagmorgen pas. Korte citytrip.
Ik verwacht niet echt problemen, hoor er toch niks over. Een kennis is vorige week nog daar geweest, en Normandië voor Mont St Michel, niks gemerkt.
Ik verwacht niet echt problemen, hoor er toch niks over. Een kennis is vorige week nog daar geweest, en Normandië voor Mont St Michel, niks gemerkt.
10994--- Weekend is voorbijgevlogen
+++ Vanavond toch nog een beetje ontspanning met nog een aflevering van Obi-Wan Kenobi
+++ Mooi en niet te warm lenteweer
+++ Vanavond toch nog een beetje ontspanning met nog een aflevering van Obi-Wan Kenobi
+++ Mooi en niet te warm lenteweer
10995+ Mijn €7,5 opgebruikt bij GM, tijdens mijn pauze. Was toevallig in de buurt.
++ Door alle coins die ik hierdoor totaal onverwacht kreeg (1800 voor drie badges) opnieuw een voucher van €7,5 gekregen. Zo blijven we bezig.