Die marathons zijn altijd wel leuk daar! Ik doe elk jaar sowieso altijd de Halloween night en heb ooit ook de John Wick marathon gedaan en iets van Jurassic World. Maar de laatste tijd kom ik amper nog in de kinepolis... 1 ticketje voor guardians of the galaxy kost bij Kinepolis 17 euro zie ik netzenmaster wrote: 07 May 2023 09:28 Heb gisteren dan de marathon gedaan en de drie films achter elkaar gezien. Meer als verjaardagscadeau voor mijn stiefzoon, maar vond het zelf ook wel de moeite. Was de eerste keer voor mij om zo een marathon te doen en voor wat je krijgt was de prijs echt wel oké. €32 voor 3 films, 1 medium popcorn, 1 drank, Captain America strip, GotG3 poster, tussen elke film nog een kleine snack, GotG3 drinkbus, GotG3 lanyard. En met je ticket kreeg je nog 15% op Coca Cola producten, popcorn of nachos.
Over Volume 3 kan ik het wel met je eens zijn. En best wel wat emotionele momenten ja. Wat meer donkere, gore elementen dan we gewoon zijn denk ik.
Gezien wat er de laatste jaren uit de regenboogaars van Marvel komt was deze film wel dik oké.
Ik heb nu zelf een abonnement bij UGC en betaal 19 euro per maand en ik kan dan onbeperkt films kijken en telkens 10% korting op het eten en drinken!