Re: Quick News Topic

2341
Kolm wrote: 27 May 2023 00:59 Ze zijn nog altijd de weg kwijt ook al weten ze perfect waar ze naartoe willen. Dat wat zij willen is immers niet waar een groot deel van de (oudere/trouwe) playstation fans op zit te wachten om onder andere de redenen die jij al opgeeft.
Je hebt volledig gelijk Kolm. En ben blij dat je mij wel begrijpt. Dat laatste wat jij zegt, heb ik gedacht maar niet getypt. Sony is tegenwoordig wat minder "for the players" maar wat meer "for the money".

Trouwens: toevallig lees ik net dat Project Q maar een batterijduur van ongeveer 4u zou hebben...
Image

Re: Quick News Topic

2342
Ik probeerde gisteren bij iemand die bij Sony werkt los te peuteren of het klopt dat Project Q enkel op hetzelfde netwerk van de PS5 werkt of dat het ook buitenshuis valt te gebruiken. Maar... hij kon (of mocht) er niks over zeggen en ik moest wachten op de officiële info erover...
Hij had ook de showcase al een paar dagen eerder gezien en was toen al aan het teasen van 'juist de final edit gezien...' :lol:
Image

Re: Quick News Topic

2344
Ik ben voorzichtig enthousiast over de MGS 3 remake en ook om de nog oudere MGS-games op PS5 te zien, maar kan mij ook vinden in de kritiek dat dit louter teren op nostalgie is. Heel jammer dat er geen echt grote nieuwe exclusives werden aangekondigd en de nadruk weer lag op indiegames. Niet dat die daarom slecht zouden zijn, maar de reden om specifiek een PlayStation of Xbox te kopen, zit hem toch vooral in de unieke games en dit is de laatste jaren naar mijn gevoel toch redelijk verminderd.

Re: Quick News Topic

2348
20 oktober zal Spiderman 2 te spelen zijn. Beetje vreemd dat ze dit 2 weken geleden niet konden geven bij Sony, maar soit. Ik kijk er wel naar uit.
Vond de Summer Game Fest gisteren toch wel goed. Een paar leuke games gezien met gameplay :p Het enthousiasme van Geoff werkt ook altijd zo aanstekelijk
Image

Re: Quick News Topic

2349
The following games will no longer be available on Nintendo eShop and PSN for both US and EU regions, starting at the indicated dates:
- Demon Gaze (PS Vita) - 6/11/2023
- GOD WARS: Future Past (PS4, PS Vita) - 6/15/2023
- The Lost Child (PS4, PS Vita, Nintendo Switch) - 6/18/2023
- GOD WARS: The Complete Legend (Nintendo Switch) 8/30/2023
- NAtURAL DOCtRINE (PS3, PS4, PS Vita) - 9/29/2023
- Demon Gaze II (PS4, PS Vita) - 11/13/2023

From NIS America Facebook.

Natural doctrine heeft ook online trophies dus geen idee wat daarmee gaat gebeuren.
Andere games geen idee....
Image

Re: Quick News Topic

2351
Battlefield Bad Company is er wel ééntje dat sommige misschien nog willen doen. Denk dat die game op 98% ofzo staat bij mij, maar ik zou nog uren moeten boosten om alle badges en dergelijke te verzamelen en daar heb ik geen zin in.
Image

Re: Quick News Topic

2352
In 2024 komt de nieuwe Star Wars game uit van Ubisoft genaamd Star Wars: Outlaws. Lijkt een soort van Han Solo spel te zijn met de nadruk dus op blaster fights, maar je vliegt ook rond met een schip in de ruimte! Best interessant :)
Image

Re: Quick News Topic

2353
Soulcaliber V wordt over een paar dagen uit de digitale store fronts verwijderd om te kopen. Mogelijk dus ook een online shutdown die ze vergeten te vermelden zijn of die zeer binnenkort komt tenzij het toevallig P2P is.
Image

Re: Quick News Topic

2354
Embracer zou blijkbaar van plan zijn 17.000 ontslagen door te voeren nadat een grote deal is afgesprongen:
https://www.ign.com/articles/embracer-t ... ls-through

Om te voorkomen dat je naar de NL-versie van het artikel wordt geredirect kan je eerst naar deze URL gaan:
https://www.ign.com/?setccpref=US
de ?setccpref=US zorgt ervoor dat hij op de US versie blijft ipv naar de Benelux versie te redirecten. Vroeger kon dit ook met een knop op de site, maar die kan ik niet meer vinden...

Gevoelsmatig denk ik dan: Mogelijk heel wat shutdowns die eraan komen...
Image

Re: Quick News Topic

2355
Daarnet eens rustig door de "vooruitbestellingen" gescrold op PS5. Moet eerlijk bekennen dat er wel wat games zijn die mij interesseren.

Armored Core VI => man wat ziet dit er fantastisch uit! 2 trailers, echter nog geen gameplay gezien... Baart mij ergens zorgen aangezien de game eind augustus al uitkomt. Iemand ervaring met deze games? Blijkbaar zijn deze ook moeilijk?

Mortal Kombat 1 => ik heb echt wel zin in nog eens een Mortal Kombat game. Denk dat de laatste al geleden is van op PS2. Die crypt was dan héérlijk om zaken te unlocken, mini games zoals test your might en dergelijke, was leuk vroeger. Er zou een gans nieuw systeem ontwikkeld zijn die "the crypt" zou vervangen. Ik hoop maar dat dit niet gegoten wordt in een microtransaction systeem... :think: Komt eind september, nog even afwachten voor deze.

Alan Wake II => de gameplay ziet er fantastisch uit. Heb nooit de eerste game gespeeld, al heb ik tijd terug getwijfeld omdat de game in sale was. Er is ook een Remastered versie dacht ik? Aan te raden?

Payday 3 vond ik er maar matig uitzien kwa graphics. Nooit de 2e game gespeeld. Zal ik wss links laten liggen.

City Skylines II => de trailer en de uitleg over de game is gewoon zalig. Ik kan uren verliezen op youtube door video's te bekijken van mensen die ganse systemen uitbouwen, steden verbeteren, economie op poten zetten enz... Eigenlijk speelt zulke games het beste op PC.
Image
cron