Daarnet eens rustig door de "vooruitbestellingen" gescrold op PS5. Moet eerlijk bekennen dat er wel wat games zijn die mij interesseren.
Armored Core VI => man wat ziet dit er fantastisch uit! 2 trailers, echter nog geen gameplay gezien... Baart mij ergens zorgen aangezien de game eind augustus al uitkomt. Iemand ervaring met deze games? Blijkbaar zijn deze ook moeilijk?
Mortal Kombat 1 => ik heb echt wel zin in nog eens een Mortal Kombat game. Denk dat de laatste al geleden is van op PS2. Die crypt was dan héérlijk om zaken te unlocken, mini games zoals test your might en dergelijke, was leuk vroeger. Er zou een gans nieuw systeem ontwikkeld zijn die "the crypt" zou vervangen. Ik hoop maar dat dit niet gegoten wordt in een microtransaction systeem...
Komt eind september, nog even afwachten voor deze.
Alan Wake II => de gameplay ziet er fantastisch uit. Heb nooit de eerste game gespeeld, al heb ik tijd terug getwijfeld omdat de game in sale was. Er is ook een Remastered versie dacht ik? Aan te raden?
Payday 3 vond ik er maar matig uitzien kwa graphics. Nooit de 2e game gespeeld. Zal ik wss links laten liggen.
City Skylines II => de trailer en de uitleg over de game is gewoon zalig. Ik kan uren verliezen op youtube door video's te bekijken van mensen die ganse systemen uitbouwen, steden verbeteren, economie op poten zetten enz... Eigenlijk speelt zulke games het beste op PC.