+++ ben nu weer 100% uit de ziektewet na bijna een jaar er in gezeten te hebben ( waar blijft de tijd) (en ook de 28 dagen.
Dus mocht ik weer ziek worden is het een compleet nieuw traject.
+++ fibromyalgie is op moment weer stuk meer naar de achtergrond verhuisd. Heb er natuurlijk nog wel last van, maar kan allemaal zonder pijnstillers en op werk gaat het ook prima. Mits ik geen al te lange dagen maak. 7,5 tot 8 uur gaat prima.
++++ Diablo 4
++++ Nog 11 dagen tot FFXVI
Okee iets negatiefs
---- deze hitte
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11042Top!
Zelfde hier, behalve Diablo 4. Zien of ik hem used kan vinden, of wat kortingen sprokkelen.Marty wrote: ++++ Diablo 4
Okee iets negatiefs
---- deze hitte
+ Was gisteren aan het werk in het ziekenhuis van Mol, waar ze zich niet zo schamen... €2 voor een oploskoffie. Heb een oud madammeke gelukkig kunnen maken met een testkoffie. "Da ga smake menne jong."
11043@Marty: ben je fysiek ook gewoon terug beter dan? Das wel mooi te horen dan!
@Zenmaster: wat ben jij toch een gulle gever! Dat vrouwtje zal content geweest zijn!
++++ Battlefield 2042. Beter dan ik had verwacht. Echter de extraction trophies.... Zucht. Heb die mode al paar uur gespeeld en nog maar 1 keer weten te extracten (25keer voor een trophy), en dan ging ik nog "down" in het vliegtuig, dus ben niet zeker dat het telt. Zou een goede dedicated groep moeten hebben (4 personen) die voor deze trophies willen gaan. Bijkomend: je moet crossplay aan zetten, wat betekent dat je in de poule van PC spelers terecht komt. Met enkel Playstation spelers vul je geen lobby (16 spelers).
@Zenmaster: wat ben jij toch een gulle gever! Dat vrouwtje zal content geweest zijn!
++++ Battlefield 2042. Beter dan ik had verwacht. Echter de extraction trophies.... Zucht. Heb die mode al paar uur gespeeld en nog maar 1 keer weten te extracten (25keer voor een trophy), en dan ging ik nog "down" in het vliegtuig, dus ben niet zeker dat het telt. Zou een goede dedicated groep moeten hebben (4 personen) die voor deze trophies willen gaan. Bijkomend: je moet crossplay aan zetten, wat betekent dat je in de poule van PC spelers terecht komt. Met enkel Playstation spelers vul je geen lobby (16 spelers).
11044@Ruler
Ongeveer het zelfde als voordat ik ziektewet inging. Het zal namelijk nooit helemaal weg gaan.
En ik heb dit eigenlijk als vanaf mij 16de ofzo. Had toen al altijd knie klachten en is in der loop der jaren steeds meer geworden.
Maar ik doe zo goed als alles weer op het werk en over sommige dingen zijn afspraken gemaakt.
Ongeveer het zelfde als voordat ik ziektewet inging. Het zal namelijk nooit helemaal weg gaan.
En ik heb dit eigenlijk als vanaf mij 16de ofzo. Had toen al altijd knie klachten en is in der loop der jaren steeds meer geworden.
Maar ik doe zo goed als alles weer op het werk en over sommige dingen zijn afspraken gemaakt.
11045Das goed te horen hoor Marty! Blij voor je. Gaat je toch ook weer "praat achter je rug" gaan besparen.
11046@ Marty, Fijn dat het weer een stuk beter gaat.
- - - voor veel mensen lekker weer, voor mij veel te warm.
+ + + Vier kinderen die ze na 40 dagen in de jungle levend hebben terug gevonden. Geweldig!
- - - voor veel mensen lekker weer, voor mij veel te warm.
+ + + Vier kinderen die ze na 40 dagen in de jungle levend hebben terug gevonden. Geweldig!
11047Het is inderdaad heel warm. Ik ben nu net voor het werk in Italië en hier is het zelfs minder warm dan België. De wereld op zijn kop
11048Fijn dat het zoveel beter gaat Marty! Ga zo door!
Die warmte is voor mij ook echt ----- 20-25 max is voor mij helemaal prima, warmer hoeft niet...
Die warmte is voor mij ook echt ----- 20-25 max is voor mij helemaal prima, warmer hoeft niet...
11049--- Toch alweer een paar slapeloze nachten door de hitte
+ Als er nog een beetje wind is, kunnen we wel nog iets of wat slapen
--- Terug verkouden, net als een maand geleden... Net voor Graspop...
+++ Morgen naar Graspop
+ Als er nog een beetje wind is, kunnen we wel nog iets of wat slapen
--- Terug verkouden, net als een maand geleden... Net voor Graspop...
+++ Morgen naar Graspop
11050De warmte kan ik persoonlijk goed mee om. Enkel en alleen die verdomde hooikoorts. Verschrikkelijk! Ik dacht er dit jaar aan te ontsnappen wegens de vele regen die we al gehad hebben, maar nee hoor.
11051Blijkbaar is de hooikoorts de laatste 2 weken extreem. Ik heb er geen last van, maar zowel mijn vriendin en collega’s zien serieus af.
11052De maai niet Mei-maand draagt hier ook serieus aan toe.
Ik probeer nu zoveel mogelijk binnen te blijven, maar met zo'n weer is dat niet fijn. Ga zéér graag gaan fietsen met koersfiets, en dat gaat wel, maar na de rit bekoop ik het dan. Niezen á volonté, ogen jeuken en rood... Tja we moeten er weer door.
Ik probeer nu zoveel mogelijk binnen te blijven, maar met zo'n weer is dat niet fijn. Ga zéér graag gaan fietsen met koersfiets, en dat gaat wel, maar na de rit bekoop ik het dan. Niezen á volonté, ogen jeuken en rood... Tja we moeten er weer door.
11053Ik zag laatst ook een artikel van de "Nationale Allergie Monitor" voorbij komen die er voor pleit om alle pollen rijke planten uit Nederland weg te halen voor mensen met een allergie.NTGSruler wrote: 15 Jun 2023 08:58 De maai niet Mei-maand draagt hier ook serieus aan toe.
Want laten we er vooral voor zorgen dat de volgende generaties ook intolerant worden voor pollen inplaats dat ze tijdens de jeugd er weerstand tegen op kunnen bouwen.
- Attachments
-
- Screenshot 2023-06-15 at 11.11.22.png (485.1 KiB) Viewed 1062 times
11054Dat is mooi!Marty wrote: 11 Jun 2023 08:45 +++ ben nu weer 100% uit de ziektewet na bijna een jaar er in gezeten te hebben ( waar blijft de tijd) (en ook de 28 dagen.
Dus mocht ik weer ziek worden is het een compleet nieuw traject.
+++ fibromyalgie is op moment weer stuk meer naar de achtergrond verhuisd. Heb er natuurlijk nog wel last van, maar kan allemaal zonder pijnstillers en op werk gaat het ook prima. Mits ik geen al te lange dagen maak. 7,5 tot 8 uur gaat prima.
++++ Diablo 4
Okee iets negatiefs
---- deze hitte
Ik hoop dat ik binnenkort ook hetzelfde kan zeggen
--- Nu al klaar met de zomer. 20 graden en droog overdag is voor mij meer dan zat en het huidige weer is alleen maar ziekmakend. Hoofdpijn, slecht slapen, vermoeidheid en concentratie die daardoor weer slechter worden ipv langzaam beter.
+++ Gelukkig toch een beetje airco in de slaapkamer maar mijn neus en ogen zijn daar niet zo'n fan van.
11055@FGras:
Ik begrijp wat je wil zeggen, maar het is een moeilijke.
Persoonlijk ben ik allergisch aan grassen geworden op latere leeftijd. Ergens begin mijn 20er jaren. Vorige week zei mijn vader die er vroeger ook last van had, dat het met ouder worden minder wordt en zelfs verdwijnt. Hij heeft er nu blijkbaar nog weinig last van. Het is wel een feit door later gras te gaan maaien dat de hevigheid van pollen in de lucht toe neemt. Het heeft volgens mij ook te maken met de klimatologische veranderingen. De laatste jaren ervaren we lange periodes van warmte en droogte. Moesten de temperaturen wat normaler zijn en af en toe wat meer regen/neerslag zou het pollenseizoen ook alweer draaglijker zijn.
@ Kolm: i feel you. Persoonlijk kan ik wel redelijk om met de warme temperaturen, maar ik was zo blij dat het enkele weken geleden weken aan een stuk regende. Velen waren hier niet happy meer, maar ik wist dat we weer zo'n periode als nu tegemoet gaan. Vorige week ook al geluk gehad, paar onweders gehad bij ons, dus toch wat water gehad.
Ik begrijp wat je wil zeggen, maar het is een moeilijke.
Persoonlijk ben ik allergisch aan grassen geworden op latere leeftijd. Ergens begin mijn 20er jaren. Vorige week zei mijn vader die er vroeger ook last van had, dat het met ouder worden minder wordt en zelfs verdwijnt. Hij heeft er nu blijkbaar nog weinig last van. Het is wel een feit door later gras te gaan maaien dat de hevigheid van pollen in de lucht toe neemt. Het heeft volgens mij ook te maken met de klimatologische veranderingen. De laatste jaren ervaren we lange periodes van warmte en droogte. Moesten de temperaturen wat normaler zijn en af en toe wat meer regen/neerslag zou het pollenseizoen ook alweer draaglijker zijn.
@ Kolm: i feel you. Persoonlijk kan ik wel redelijk om met de warme temperaturen, maar ik was zo blij dat het enkele weken geleden weken aan een stuk regende. Velen waren hier niet happy meer, maar ik wist dat we weer zo'n periode als nu tegemoet gaan. Vorige week ook al geluk gehad, paar onweders gehad bij ons, dus toch wat water gehad.