Mijn favo film toch wel van dit jaar en voor mij ook de meest geslaagde van de reeks. Zeker die dragon breath scene Ik kijk erg uit naar de 5e film en hoop dat hij minstens hetzelfde niveau haalt!FGras wrote: 24 Jun 2023 00:58 John Wick 4 - 8/10
Ik was bang dat de film met bijna 3? uur te lang zou zijn maar ik heb er bijna elke seconde van genoten! De eerste fight was wat saai maar daarna is alles zo vet in beeld gebracht dat je blijft kijken. Het verhaal is basic maar tegelijkertijd ook gewoon goed in zijn eenvoud. Aanrader.
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
1607Die scene was heel vet ja!Mr.Wolf wrote: 24 Jun 2023 09:04Mijn favo film toch wel van dit jaar en voor mij ook de meest geslaagde van de reeks. Zeker die dragon breath scene Ik kijk erg uit naar de 5e film en hoop dat hij minstens hetzelfde niveau haalt!FGras wrote: 24 Jun 2023 00:58 John Wick 4 - 8/10
Ik was bang dat de film met bijna 3? uur te lang zou zijn maar ik heb er bijna elke seconde van genoten! De eerste fight was wat saai maar daarna is alles zo vet in beeld gebracht dat je blijft kijken. Het verhaal is basic maar tegelijkertijd ook gewoon goed in zijn eenvoud. Aanrader.
Puss in boots the last wish 9/10
Goed verhaal, verbluffende animatie effecten en heel veel humor. Deze film kan zo in het rijtje met The Lego Movie en Spider Man across the spider verse. Dikke aanrader.
1608The Flash 6.5/10
Dit was de superhelden film waar ik al wel enkele jaren naar uitkeek, maar uiteindelijk toch wel een beetje teleurgesteld erin. Barry Allen aka The Flash komt erachter dat als hij snel genoeg loopt, terug in de tijd kan lopen. Aangezien hij ooit zijn moeder heeft verloren en zijn vader hier valselijk voor beschuldigd is geweest, is de drang groot om terug te lopen tot deze gebeurtenis en de geschiedenis voorgoed te veranderen.
Ik heb ooit de verhaallijn ook gezien in de serie van de CW en daar vond ik ze iets beter uitgewerkt... Eerst en vooral blijf ik Ezra Miller een erg naar ventje vinden. Zeker met wat hij ooit allemaal uitgespookt heeft. Soit, de rol van Barry Allen doet hij wel oké. Ook is er de helft van de tijd 2 versies van Barry. Eentje vind ik erg goed, de andere versie vond ik vooral heel erg vervelend. Maar echt heeeel erg vervelend. Michael Keaton als Batman vond ik dan weer wel geslaagd. Ook het einde vond ik ergens iets te abrupt.
Maar het was zeker geen slechte film hoor! Het was alleen niet de topfilm waar ze het altijd over hadden...
Dit was de superhelden film waar ik al wel enkele jaren naar uitkeek, maar uiteindelijk toch wel een beetje teleurgesteld erin. Barry Allen aka The Flash komt erachter dat als hij snel genoeg loopt, terug in de tijd kan lopen. Aangezien hij ooit zijn moeder heeft verloren en zijn vader hier valselijk voor beschuldigd is geweest, is de drang groot om terug te lopen tot deze gebeurtenis en de geschiedenis voorgoed te veranderen.
Ik heb ooit de verhaallijn ook gezien in de serie van de CW en daar vond ik ze iets beter uitgewerkt... Eerst en vooral blijf ik Ezra Miller een erg naar ventje vinden. Zeker met wat hij ooit allemaal uitgespookt heeft. Soit, de rol van Barry Allen doet hij wel oké. Ook is er de helft van de tijd 2 versies van Barry. Eentje vind ik erg goed, de andere versie vond ik vooral heel erg vervelend. Maar echt heeeel erg vervelend. Michael Keaton als Batman vond ik dan weer wel geslaagd. Ook het einde vond ik ergens iets te abrupt.
Maar het was zeker geen slechte film hoor! Het was alleen niet de topfilm waar ze het altijd over hadden...
1609IT: 7/10
Ik wou deze horror/thriller al lang zien. Ik kon het wel smaken.
1610Een van de leukere horrors van de afgelopen jaren Skarsgard deed het ook geweldig als Pennywise! De 2e vond ik jammer genoeg wat mindergamerke1992 wrote: 29 Jun 2023 22:10 IT: 7/10
1611Ah jammer om te horen. Ik keek er wel naar uit om het deze keer met volwassen personages te zien.Mr.Wolf wrote: 02 Jul 2023 19:48Een van de leukere horrors van de afgelopen jaren Skarsgard deed het ook geweldig als Pennywise! De 2e vond ik jammer genoeg wat mindergamerke1992 wrote: 29 Jun 2023 22:10 IT: 7/10
1612Het jammere was dat er een heel enge scene inzat, maar dat was ook de promotietrailer dus die kende we al toen de film bezigwas, en voor de rest was het ook niet eng ofzogamerke1992 wrote: 02 Jul 2023 19:55Ah jammer om te horen. Ik keek er wel naar uit om het deze keer met volwassen personages te zien.Mr.Wolf wrote: 02 Jul 2023 19:48Een van de leukere horrors van de afgelopen jaren Skarsgard deed het ook geweldig als Pennywise! De 2e vond ik jammer genoeg wat mindergamerke1992 wrote: 29 Jun 2023 22:10 IT: 7/10
1613De tweede spider-man Miles Morales. Wat een topteam zit daar toch wel achter. Heerlijke animatiefilm met sterk verhaal. Love it.
1614Deel de mening! Vond alleen het einde zelf wat minder... Ben niet zo voor de cliffhanger eindes bij films.Sanity penguin wrote: 02 Jul 2023 23:23 De tweede spider-man Miles Morales. Wat een topteam zit daar toch wel achter. Heerlijke animatiefilm met sterk verhaal. Love it.
1615Da's waar. Film viel wat ten prooi aan het hedendaagse probleem. Soms had ik het gevoel dat het doorheen de film gerekt werd, terwijl het einde dan weer zeer snel afgehandeld werd.Mr.Wolf wrote: 12 Jul 2023 18:52Deel de mening! Vond alleen het einde zelf wat minder... Ben niet zo voor de cliffhanger eindes bij films.Sanity penguin wrote: 02 Jul 2023 23:23 De tweede spider-man Miles Morales. Wat een topteam zit daar toch wel achter. Heerlijke animatiefilm met sterk verhaal. Love it.
Zelfde bij Insidious Red Door. Best spannende opbouw met kenmerkende jumpscares maar dat einde jongens; wat een draak van een einde was dat. Best teleurstellend.
1616Ahja, die heb ik gisteren ook gezien! Effe een officiële mini review!Sanity penguin wrote: 13 Jul 2023 09:14Da's waar. Film viel wat ten prooi aan het hedendaagse probleem. Soms had ik het gevoel dat het doorheen de film gerekt werd, terwijl het einde dan weer zeer snel afgehandeld werd.Mr.Wolf wrote: 12 Jul 2023 18:52Deel de mening! Vond alleen het einde zelf wat minder... Ben niet zo voor de cliffhanger eindes bij films.Sanity penguin wrote: 02 Jul 2023 23:23 De tweede spider-man Miles Morales. Wat een topteam zit daar toch wel achter. Heerlijke animatiefilm met sterk verhaal. Love it.
Zelfde bij Insidious Red Door. Best spannende opbouw met kenmerkende jumpscares maar dat einde jongens; wat een draak van een einde was dat. Best teleurstellend.
Insidious: The Red Door 6.5/10
De dag dat ik terugkwam van Spanje jeukte het alweer om de bioscoop te bezoeken. Mijn date met Tom Cruise stel ik nog even uit, dus ik spendeer m'n avond maar met de gruwelijkheden van het duister.
Deze filmreeks heb ik altijd maar matig gevonden. De eerste film (en blijkbaar ook de beste) heb ik nooit gezien, maar de rest denk ik wel. Ik heb er geen enkele echt eng gevonden en ook deze vond ik jammer genoeg niet eng... Deze reeks berust echt op de jumpscares en da's altijd wel jammer... Toch waren er wel wat spannende scenes waarbij ik op het puntje van m'n stoel zat om dan jammer genoeg te eindigen met een jumpscare. Het blijft nog steeds een goedkope manier om het publiek vals angst aan te jagen. Soit, het verhaal vond ik best wel goed, of toch wel interessant genoeg. Ook een van de side characters vond ik leuk om te zien en zorgde voor een gemoedelijke sfeer doorheen de film.
Het probleem dat ik bij deze films vaak had was dat de demoon volledig in beeld komt. Als ik bv the conjuring 1 (vooral) en 2 neem is dat het daar allemaal subtieler is. De demoon komt minder vaak in beeld en is er wat angst voor het onbekende. Vanaf dat het onbekende een gedaante krijgt, is het vaak wat minder eng. The conjuring deed dit goed met Valak omdat deze figuur oprecht eng was, maar bij Insidious krijg ik het gevoel dat ik naar Darth Maul kijk
Volgens IMDB zou deze film beter zijn dan de voorgaande 2, dus als je die al goed vond zal het een aanrader zijn!
1617The Out-laws en Skyscraper.
Eerste was wel goed. Enkele bekende koppen uit "mijn tijd". Soms verrassend geweldadig voor een komedie.
Skyscraper... Sommige stunts waren zo over the top of ongeloofwaardig dat het op den duur grappig werd. Ik twijfel nog of Dwayne Johnson het puur daarvoor deed, of dat het gemeend slecht was. Al bij al wel entertainment, opnieuw zonder teveel bij te moeten nadenken.
Eerste was wel goed. Enkele bekende koppen uit "mijn tijd". Soms verrassend geweldadig voor een komedie.
Skyscraper... Sommige stunts waren zo over the top of ongeloofwaardig dat het op den duur grappig werd. Ik twijfel nog of Dwayne Johnson het puur daarvoor deed, of dat het gemeend slecht was. Al bij al wel entertainment, opnieuw zonder teveel bij te moeten nadenken.
1618Super Mario Bros: inderdaad erg leuke film. De kids hebben er enorm van genoten!
1619Barbie. Heel leuke film. Gosling steelt de show.
Vanaf 9 jaar zeiden ze, maar voor mijn 10-jarige was het toch een te moeilijk thema. Gelukkig was er nog de nodige humor en embiance.
Vanaf 9 jaar zeiden ze, maar voor mijn 10-jarige was het toch een te moeilijk thema. Gelukkig was er nog de nodige humor en embiance.
1620Gelukkig geen Barbie
Mission Impossible. Ik had nog niet vaak iets in 4DX gezien, bij deze definitief niks voor mij... Wel gave film
Mission Impossible. Ik had nog niet vaak iets in 4DX gezien, bij deze definitief niks voor mij... Wel gave film