Dat van die hitbox is net het probleem. Ik moest al wennen om gewoon de geit in de lucht te houden met driehoekje. Ik kan je niet zeggen hoeveel keer ik mij bestolen voelde toen ik net op driehoekje drukte maar ik game over kreeg omdat ik dus zogezegd de rand had geraakt van de ladder (hitbox detection dus).
Je moet eigenlijk je perifeer zicht gebruiken en gewoon je geit in de gaten houden + altijd ter hoogte van de voorlaatste laddertrap? (is dat een woord?) zijn. Bovendien is het drukken op driehoekje volgens mij ook nog eens gevoelig (kort omhoog of lang omhoog springen). Tis moeilijk uit te leggen, je zal het wel ondervinden als je het ooit eens probeert!
En ik wil de game mee rekenen als uitgespeeld in de backlog, maar ja ik heb die destijds niet meegeteld denk ik. Soit nog 3 DLC's en dan is deze uitgespeeld
Zaterdagnamiddag/avond als je zin en tijd hebt kunnen we Hot Wheels doen eventueel. Nog juist de maximum coins/gears trophy en ik ben er. (5 mp races ook, maar komt automatisch en 100 quick races komt ook automatisch. Dan nog een stuk of 20-25 blindboxes en platinum is binnen).