+ Gisteren topavond bij museum M in Leuven, bij de showcase van Willy Radio.
- Rotdag vandaag op het werk.
En zo is mijn yin/yang weer in balans zeker.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11103Jep. Gelukkig hebben we het weekend nog.
+ The Last of Us Part I
--- de aftiteling van The Last of Us Part I. HOLY CRAP. Ze hebben elke vlieg die in de buurt van de studio geweest is een naam gegeven en daarin gezet precies...
11104Ik kijk nooit naar de aftiteling, tenzij er iets interessants rond gebeurt (bv. dat er nog artwork wordt getoond). Heb dan wel vaak schrik een post-credits scène te missen, dus dan Google ik dat even op voorhand
+++ Frisser weer
+++ Nieuwe zetel en tafel voor de gamekamer gekocht. Volgend weekend allemaal installeren. Daarmee zou alles in ons 'nieuw' (we wonen er nu al 2,5 jaar) appartement eindelijk klaar zijn
+++ Frisser weer
+++ Nieuwe zetel en tafel voor de gamekamer gekocht. Volgend weekend allemaal installeren. Daarmee zou alles in ons 'nieuw' (we wonen er nu al 2,5 jaar) appartement eindelijk klaar zijn
11105Jij hebt de laatste jaren geen Ubisoft game meer uitgespeeld vermoed ikzenmaster wrote: 26 Aug 2023 15:53Jep. Gelukkig hebben we het weekend nog.
+ The Last of Us Part I
--- de aftiteling van The Last of Us Part I. HOLY CRAP. Ze hebben elke vlieg die in de buurt van de studio geweest is een naam gegeven en daarin gezet precies...
20-30 minuten credits is bij de AC games normaal
En bij tlou1 remake hebben ze misschien iedereen van de originele game en van de remake erin gezet, dus dan is het dubbel op
11106wow, da kan ik ni aan, haha. Ik dacht ik laat het even rollen, misschien komt er nog iets...Kolm wrote: 26 Aug 2023 22:23 Jij hebt de laatste jaren geen Ubisoft game meer uitgespeeld vermoed ik
En bij tlou1 remake hebben ze misschien iedereen van de originele game en van de remake erin gezet, dus dan is het dubbel op
11107Ik weet dat er op PS3 minstens 1 AC game was die na de credits nog een scene had die je moest doen voor een trophy. Klikte je om de credits te skippen, dan skipte je die scene ookzenmaster wrote: 27 Aug 2023 01:12wow, da kan ik ni aan, haha. Ik dacht ik laat het even rollen, misschien komt er nog iets...Kolm wrote: 26 Aug 2023 22:23 Jij hebt de laatste jaren geen Ubisoft game meer uitgespeeld vermoed ik
Doorgaans laat ik ze toch gewoon rollen tenzij het een tweede playthrough is ofzo. Ondertussen zit ik al lang op mijn laptop naar dingen te kijken en als er nog wat komt, dan merk ik het vanzelf
11108Ik denk dat dat het beste is ja. Even iets anders doen.
11109--- Vakantie voorbij
+++ Weer op forum, want: vakantie voorbij
+++ Sinds jaren weer eens het gevoel dat vakantie ook echt iets heeft gedaan
+++ Weer op forum, want: vakantie voorbij
+++ Sinds jaren weer eens het gevoel dat vakantie ook echt iets heeft gedaan
11110 Pssssst . . . ook in de vakantie mag je op het forum komen hoor!
11111I know... iets met kinderen en nieuwe relatie die aandacht vragen... dan is er alsnog niet veel ruimte voor
En ik vind het ook gewoon veel prettiger om op pc op het forum te navigeren dan op smartphone...
En ik vind het ook gewoon veel prettiger om op pc op het forum te navigeren dan op smartphone...
11113Groot gelijk. Een vakantie is er om volledig los te koppelen
11114Deze site is toch geen werk of verplichte kost? Behalve voor de community manager dan.
11115Haha! Thanks! En dank voor de tip van de PS5 controllers! Zojuist 2 extra besteld