Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11104
Ik kijk nooit naar de aftiteling, tenzij er iets interessants rond gebeurt (bv. dat er nog artwork wordt getoond). Heb dan wel vaak schrik een post-credits scène te missen, dus dan Google ik dat even op voorhand :lol:

+++ Frisser weer
+++ Nieuwe zetel en tafel voor de gamekamer gekocht. Volgend weekend allemaal installeren. Daarmee zou alles in ons 'nieuw' (we wonen er nu al 2,5 jaar) appartement eindelijk klaar zijn :D

11105
zenmaster wrote: 26 Aug 2023 15:53
Sora_Lizard wrote: 26 Aug 2023 12:44 Je hebt vanavond nog :D
Jep. :) Gelukkig hebben we het weekend nog.

+ The Last of Us Part I
--- de aftiteling van The Last of Us Part I. HOLY CRAP. Ze hebben elke vlieg die in de buurt van de studio geweest is een naam gegeven en daarin gezet precies...
Jij hebt de laatste jaren geen Ubisoft game meer uitgespeeld vermoed ik :lol:

20-30 minuten credits is bij de AC games normaal :q:

En bij tlou1 remake hebben ze misschien iedereen van de originele game en van de remake erin gezet, dus dan is het dubbel op :P
Image

11107
zenmaster wrote: 27 Aug 2023 01:12
Kolm wrote: 26 Aug 2023 22:23 Jij hebt de laatste jaren geen Ubisoft game meer uitgespeeld vermoed ik :lol:

20-30 minuten credits is bij de AC games normaal :q:

En bij tlou1 remake hebben ze misschien iedereen van de originele game en van de remake erin gezet, dus dan is het dubbel op :P
:O wow, da kan ik ni aan, haha. Ik dacht ik laat het even rollen, misschien komt er nog iets...
Ik weet dat er op PS3 minstens 1 AC game was die na de credits nog een scene had die je moest doen voor een trophy. Klikte je om de credits te skippen, dan skipte je die scene ook :P

Doorgaans laat ik ze toch gewoon rollen tenzij het een tweede playthrough is ofzo. Ondertussen zit ik al lang op mijn laptop naar dingen te kijken en als er nog wat komt, dan merk ik het vanzelf :)
Image