Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11134
Mr.Wolf wrote: 17 Sep 2023 10:35 ++++ De afgelopen dagen op citytrip geweest naar Amsterdam
----- Waarom spreekt iedereen daar Engels ook al spreek ik de mensen in het nederlands aan? :p
++++ Amsterdam Dungeon en Rembrandthuis was wel leuk
----- Van het Rijksmuseum had ik iets meer verwacht wel
Dat is een goede vraag, veel Nederlanders vragen zich dat ook af. :?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

11136
Mr.Wolf wrote: 17 Sep 2023 10:35 ++++ De afgelopen dagen op citytrip geweest naar Amsterdam
----- Waarom spreekt iedereen daar Engels ook al spreek ik de mensen in het nederlands aan? :p
++++ Amsterdam Dungeon en Rembrandthuis was wel leuk
----- Van het Rijksmuseum had ik iets meer verwacht wel
Af en toe zie ik wel is artikels langskomen over hoe ze daar in de horeca geen personeel kunnen vinden en dan maar noodgedwongen toch mensen aannemen die enkel Engels (en soms nog iets anders niet-Nederlands) spreken.

Zelf merk ik dat bij de bezorging van Albert Heijn hetzelfde gebeurt. Heel vaak mensen die zelfs amper Engels spreken.
Image

11143
zenmaster wrote: 18 Sep 2023 08:25 Niet naar de walletjes geweest? :P

-- de laatste dagen zo lui als het achterste van een slak...
+ niet ziek, denk ik...
Euhm... :saint:
We zijn er voorbij gewandeld omdat het een "attractie" is, maar eigenlijk is het ook maar triest om te zien :p

@grapjas: Ik heb zelf ook ergens in mei zelf voor de eerste keer op date geweest met iemand... Uiteindelijk is het wel niets geworden, maar ben wel blij dat ik het eens gedaan heb. De moment ervoor is ook altijd erger als de gebeurtenis zelf vind ik altijd :)
Image

11145
Mr.Wolf wrote: 18 Sep 2023 14:58
zenmaster wrote: 18 Sep 2023 08:25 Niet naar de walletjes geweest? :P

-- de laatste dagen zo lui als het achterste van een slak...
+ niet ziek, denk ik...
Euhm... :saint:
We zijn er voorbij gewandeld omdat het een "attractie" is, maar eigenlijk is het ook maar triest om te zien :p

@grapjas: Ik heb zelf ook ergens in mei zelf voor de eerste keer op date geweest met iemand... Uiteindelijk is het wel niets geworden, maar ben wel blij dat ik het eens gedaan heb. De moment ervoor is ook altijd erger als de gebeurtenis zelf vind ik altijd :)
Zie elke date inderdaad als oefening. Meestal moet je een paar keer de klik aanvoelen bij verschillende personen voor je de juiste hebt gevonden :)

Ik heb denk ik een 5 tal keer geprobeerd voor ik uiteindelijk de juiste heb gevonden :lol: ondertussen wel al 13 jaar gelukkig samen :D
Image