Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11132+++ Aangename temperatuur om op het terras te zitten. Voor 't eerst deze zomer want anders was het te warm
+++ Nieuwe zetel in gamekamer is nog wat wennen, maar wel goed
+++ Nieuwe zetel in gamekamer is nog wat wennen, maar wel goed
11133++++ De afgelopen dagen op citytrip geweest naar Amsterdam
----- Waarom spreekt iedereen daar Engels ook al spreek ik de mensen in het nederlands aan?
++++ Amsterdam Dungeon en Rembrandthuis was wel leuk
----- Van het Rijksmuseum had ik iets meer verwacht wel
----- Waarom spreekt iedereen daar Engels ook al spreek ik de mensen in het nederlands aan?
11134Dat is een goede vraag, veel Nederlanders vragen zich dat ook af.Mr.Wolf wrote: 17 Sep 2023 10:35 ++++ De afgelopen dagen op citytrip geweest naar Amsterdam
11135+++ effe nostalgisch op de dorpskermis dit weekend. Schietkraam onveilig gemaakt met de dochter
11136Af en toe zie ik wel is artikels langskomen over hoe ze daar in de horeca geen personeel kunnen vinden en dan maar noodgedwongen toch mensen aannemen die enkel Engels (en soms nog iets anders niet-Nederlands) spreken.Mr.Wolf wrote: 17 Sep 2023 10:35 ++++ De afgelopen dagen op citytrip geweest naar Amsterdam
Zelf merk ik dat bij de bezorging van Albert Heijn hetzelfde gebeurt. Heel vaak mensen die zelfs amper Engels spreken.
11137Blijkbaar had het ook wat met het feit te maken bij sommigen dat ons Vlaams als Duits klinkt bij sommigen ofzo Maar het was sowieso een mooiere hoofdstand dan Brussel!
11138Niet naar de walletjes geweest?
-- de laatste dagen zo lui als het achterste van een slak...
+ niet ziek, denk ik...
+ niet ziek, denk ik...
11139Voor puur vandaag:
-- toen mijn wekker afliep wou ik die gewoon afduwen en weer gaan slapen
- zenuwen voor een date volgende week zaterdag
+ een date volgende week zaterdag
11140Veel succes met je date!arnograpjas wrote: 18 Sep 2023 08:39 Voor puur vandaag:
11141Awel, ik heb dat ook al een paar dagen. Voel mij wel ok maar zo geen zin om aan iets te beginnen ofzo, bizar.zenmaster wrote: 18 Sep 2023 08:25 Niet naar de walletjes geweest?
+ niet ziek, denk ik...
11142Succes arnograpjas!
Ik heb het tegenovergestelde. Super gemotiveerd voor alles. Maar komt waarschijnlijk omdat ik sinds 2-3maanden eindelijk eens 2 weken elke nacht deftig kan slapen. Voel mij super goed.
Ik heb het tegenovergestelde. Super gemotiveerd voor alles. Maar komt waarschijnlijk omdat ik sinds 2-3maanden eindelijk eens 2 weken elke nacht deftig kan slapen. Voel mij super goed.
11143Euhm...zenmaster wrote: 18 Sep 2023 08:25 Niet naar de walletjes geweest?
+ niet ziek, denk ik...
We zijn er voorbij gewandeld omdat het een "attractie" is, maar eigenlijk is het ook maar triest om te zien
@grapjas: Ik heb zelf ook ergens in mei zelf voor de eerste keer op date geweest met iemand... Uiteindelijk is het wel niets geworden, maar ben wel blij dat ik het eens gedaan heb. De moment ervoor is ook altijd erger als de gebeurtenis zelf vind ik altijd
11144Maak je niet zenuwachtig Arno, die date gaat helemaal goed komen!arnograpjas wrote: 18 Sep 2023 08:39 Voor puur vandaag:
11145Zie elke date inderdaad als oefening. Meestal moet je een paar keer de klik aanvoelen bij verschillende personen voor je de juiste hebt gevondenMr.Wolf wrote: 18 Sep 2023 14:58Euhm...zenmaster wrote: 18 Sep 2023 08:25 Niet naar de walletjes geweest?
+ niet ziek, denk ik...
We zijn er voorbij gewandeld omdat het een "attractie" is, maar eigenlijk is het ook maar triest om te zien
@grapjas: Ik heb zelf ook ergens in mei zelf voor de eerste keer op date geweest met iemand... Uiteindelijk is het wel niets geworden, maar ben wel blij dat ik het eens gedaan heb. De moment ervoor is ook altijd erger als de gebeurtenis zelf vind ik altijd
Ik heb denk ik een 5 tal keer geprobeerd voor ik uiteindelijk de juiste heb gevonden ondertussen wel al 13 jaar gelukkig samen