Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6575
The Wastelander wrote:
Mr.Wolf wrote:
The Wastelander wrote:++++++/- Nog maar 3 weken stage en ik ben hopelijk afgestudeerd als Maatschappelijk Werker!
Waar ben je stage aan het doen?

@Elexus
Oh nee, ik hoop toch nog mee op het beste...
JAC in Herentals ;)
Ahzo, ik was toch aan het twijfelen om eventueel nog over te schakelen van scw naar mw of mad
Image

6579
---- uuuugh bende friggin' ambetanterikken. Ge helpt iemand éénmaal met iets, zit die nu constant mij lastig te vallen omdat em 'werkstudent' is en niks heeft van nota's en voor elke scheet hulp moet vragen en blabla, for fuck's sake
-- ik ben dan weer te braaf om die persoon te blokken of te negeren ma mensenlief, ik jaag mij er in op
-- ondertussen zie ik wel dat em allemaal dinges liked of 'geïnteresseerd' is voor een feestje hier en een feestje daar, man toch
-/+ ons Fenna (is trouwens een hond en geen kat Stany ;)) is lichtjes verbeterd maar blijft toch zwaar ademhalen, geen idee hoe het verder zal gaan
-- de warmte helpt dat beestje natuurlijk ook niet vooruit
++ net sollicitatie doorgestuurd voor een job als referendaris, ik denk niet dat ik word gekozen maar eens proberen kan geen kwaad denk ik :p
-- echt geen zin in studeren vandaag
-- niks geslapen vannacht door... VOGELS, omg als er hier nog zo 1 pluimding begint te twieteren aan mijn venster, gooi ik mijn katana van FACTS ernaartoe
-- kmoest dan nog eens opstaan omdat ik verschrikkelijke dorst had en geen water bijhad

++ voor de rest is alles ok hoor :silly:
Image

6580
--- De laatste weken zijn veel te druk, 'k heb de werklast van mijn laatste taken toch serieus onderschat :silly:
--- De duiven die mijn dakramen als glijbaan gebruiken... Net nu ik eens een nacht goed wou slapen, waren ze er de hele tijd van aan het glijden en terug op aan het kruipen. Klinkt niet speciaal, maar dat maakt gigantisch veel lawaai met hun nagels daarop
--- Mensen in de straat die om 8u vanochtend hun afbraakwerken begonnen en er om 10u mee gestopt zijn. Ideaal moment om zoveel lawaai te maken...

+++ Maar voor de rest binnenkort terug iets meer vrije tijd in het vooruitzicht

6582
@Elexus: sterkte met je beestje
Colossus wrote:+++ zo fijn dat onze captain het aftellen bij hou van Crash , ik kan niet wachten!
:cool:

--- Eergisteren in de avond lag de spaghetti zwaar op mijn maag, wat duidelijk was toen ik gisteren geen last van mijn maag had van het avondeten...
--- Daardoor ook mega slecht geslapen...
--- Ik heb toch liever die vrieskou, hoor...

+++ Nog 36 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 47 dagen voor FFXII The Zodiac Age
+++ Nog 90 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 145 dagen voor South Park TFBH CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

6583
Elexus wrote:---- uuuugh bende friggin' ambetanterikken. Ge helpt iemand éénmaal met iets, zit die nu constant mij lastig te vallen omdat em 'werkstudent' is en niks heeft van nota's en voor elke scheet hulp moet vragen en blabla, for fuck's sake
-- ik ben dan weer te braaf om die persoon te blokken of te negeren ma mensenlief, ik jaag mij er in op
-- ondertussen zie ik wel dat em allemaal dinges liked of 'geïnteresseerd' is voor een feestje hier en een feestje daar, man toch
-/+ ons Fenna (is trouwens een hond en geen kat Stany ;)) is lichtjes verbeterd maar blijft toch zwaar ademhalen, geen idee hoe het verder zal gaan
-- de warmte helpt dat beestje natuurlijk ook niet vooruit
++ net sollicitatie doorgestuurd voor een job als referendaris, ik denk niet dat ik word gekozen maar eens proberen kan geen kwaad denk ik :p
-- echt geen zin in studeren vandaag
-- niks geslapen vannacht door... VOGELS, omg als er hier nog zo 1 pluimding begint te twieteren aan mijn venster, gooi ik mijn katana van FACTS ernaartoe
-- kmoest dan nog eens opstaan omdat ik verschrikkelijke dorst had en geen water bijhad

++ voor de rest is alles ok hoor :silly:
Ik begin al bang te krijgen van u :O
Image