Re: Wat speel je op dit moment?
3677Die staat hier ook nog hoog op het lijstje! Samen met de Ratchet en clank games die oorspronkelijk enkel op PSP zijn uitgekomen
3678Deze week de nieuwe update gespeeld van GT7. Terug alle wagens in bezit, races op 100%.
Even seizoen 2 van CoD Black Ops 6, maar teleurstellend. Vooral CoD opgestart omdat ik deze week precies weinig tijd heb gehad om verder te doen met Horizon. Heb graag even wat tijd om die game verder te doen.
Even seizoen 2 van CoD Black Ops 6, maar teleurstellend. Vooral CoD opgestart omdat ik deze week precies weinig tijd heb gehad om verder te doen met Horizon. Heb graag even wat tijd om die game verder te doen.
3679Ondertussen eiland 2 uitgespeeld in Cuphead. Paar pittige bosses tussen wel.
Daarna direct doorgegaan naar het derde en laatste eiland, en daar ook al direct begroet geweest door een paar verschrikkelijk moeilijke bosses De bij viel eigenlijk beter mee dan ik had verwacht initieel, maar de robot was wel een niveau hoger dan ik dacht... Ik denk nog 3 of 4 bosses op dit eiland, en dan kan ik richting einde gaan
Daarna direct doorgegaan naar het derde en laatste eiland, en daar ook al direct begroet geweest door een paar verschrikkelijk moeilijke bosses De bij viel eigenlijk beter mee dan ik had verwacht initieel, maar de robot was wel een niveau hoger dan ik dacht... Ik denk nog 3 of 4 bosses op dit eiland, en dan kan ik richting einde gaan
3680Days Gone bijna afgerond voor de platinum. Alleen nog hordes uitroeien voor xp voor m'n laatste 2 skillpoints.
3682Nice. Is zo één van die spellen waarvan ik soms wou dat ik het nooit gespeeld had, zodat ik het nog eens voor een eerste keer kon spelenMarty wrote: 02 Feb 2025 14:48 Days Gone bijna afgerond voor de platinum. Alleen nog hordes uitroeien voor xp voor m'n laatste 2 skillpoints.
3683Ik blijf het vooral gek vinden dat ze geen vervolg maken voor de gameSanity penguin wrote: 02 Feb 2025 16:31Nice. Is zo één van die spellen waarvan ik soms wou dat ik het nooit gespeeld had, zodat ik het nog eens voor een eerste keer kon spelenMarty wrote: 02 Feb 2025 14:48 Days Gone bijna afgerond voor de platinum. Alleen nog hordes uitroeien voor xp voor m'n laatste 2 skillpoints.