Re: Wat speel je op dit moment?

3678
Deze week de nieuwe update gespeeld van GT7. Terug alle wagens in bezit, races op 100%.
Even seizoen 2 van CoD Black Ops 6, maar teleurstellend. Vooral CoD opgestart omdat ik deze week precies weinig tijd heb gehad om verder te doen met Horizon. Heb graag even wat tijd om die game verder te doen.
Image

3679
Ondertussen eiland 2 uitgespeeld in Cuphead. Paar pittige bosses tussen wel.
Daarna direct doorgegaan naar het derde en laatste eiland, en daar ook al direct begroet geweest door een paar verschrikkelijk moeilijke bosses :p De bij viel eigenlijk beter mee dan ik had verwacht initieel, maar de robot was wel een niveau hoger dan ik dacht... Ik denk nog 3 of 4 bosses op dit eiland, en dan kan ik richting einde gaan
Image

3683
Sanity penguin wrote: 02 Feb 2025 16:31
Marty wrote: 02 Feb 2025 14:48 Days Gone bijna afgerond voor de platinum. Alleen nog hordes uitroeien voor xp voor m'n laatste 2 skillpoints.
Nice. Is zo één van die spellen waarvan ik soms wou dat ik het nooit gespeeld had, zodat ik het nog eens voor een eerste keer kon spelen :D
Ik blijf het vooral gek vinden dat ze geen vervolg maken voor de game :p
Image

3684
Mr.Wolf wrote: 02 Feb 2025 19:07
Sanity penguin wrote: 02 Feb 2025 16:31
Marty wrote: 02 Feb 2025 14:48 Days Gone bijna afgerond voor de platinum. Alleen nog hordes uitroeien voor xp voor m'n laatste 2 skillpoints.
Nice. Is zo één van die spellen waarvan ik soms wou dat ik het nooit gespeeld had, zodat ik het nog eens voor een eerste keer kon spelen :D
Ik blijf het vooral gek vinden dat ze geen vervolg maken voor de game :p
Wie weet nu hun huidige project gecancelled is... :q:
Hoewel ze eigenlijk zelf geen vervolg wilden maken indertijd, misschien veranderen ze toch van gedacht.
Image

3685
De quest om de backlog bij te vullen blijft gewoon verder gaan :L: :D Heb nog geen nieuwe games gekocht, maar ik besef dat ik eigenlijk wat dom ben geweest. Ben eigenlijk wel geïnteresseerd om Death Stranding in mijn bibliotheek te hebben (en ooit eens te spelen), en die stond vorige maand in sale, maar heb toen getwijfeld en maar niet gekocht. Nu met de huidige sale staat die dus niet meer in sale... Ik zou dan ineens The Director's Cut nemen. Heb het ergens al wat gespoiled voor mezelf door het begin van de game eens te bekijken (review van de game), maar de muziek en de sfeer vraagt gewoon om deze game te spelen.
Ghost of Tsushima is ook zo ééntje dat ik nog wil hebben, maar ik heb eigenlijk die game nog nooit in sale geweten in de Store.
Image

3686
Kolm wrote: 31 Jan 2025 13:28
paveman wrote: 30 Jan 2025 11:03 Daxter, even een kalme afwisseling van het pittige Rebirth...
Die staat hier ook nog hoog op het lijstje! Samen met de Ratchet en clank games die oorspronkelijk enkel op PSP zijn uitgekomen :)
Klopt! Heb m destijds plat gespeeld, helemaal 100% gehaald. Hoefde nu voor de platinum verre van alles te halen gek genoeg. Wel lekker, zeker aangezien vooral de cutscenes toch wel erg verouderd zijn. Rest gaat aardig met upscaling en zo, maar die cutscenes... niet te doen.
Image

3687
paveman wrote: 03 Feb 2025 13:38 Klopt! Heb m destijds plat gespeeld, helemaal 100% gehaald. Hoefde nu voor de platinum verre van alles te halen gek genoeg. Wel lekker, zeker aangezien vooral de cutscenes toch wel erg verouderd zijn. Rest gaat aardig met upscaling en zo, maar die cutscenes... niet te doen.
Ik ben net Secret Agent Clank begonnen op PS5 en dat is beetje hetzelfde.
En doordat Clank natuurlijk klein is, was de wereld om hem heen altijd al wat groter zeg maar. Iets wat op een PSP waarschijnlijk prima was. Maar nu op een grote TV lijkt het wel alsof ik helemaal in clank zit ofzo, het is een beetje apart die verhoudingen op een groot scherm :lol:
Image