Er is wel een enorm verschil tussen WRC games van Nacon en die laatste EA WRC die jij recent gespeeld hebt.
Bij die van EA moet je echt heel precies sturen wat met joysticks gewoon lastig is. Lijkt wel alsof ze de game enkel getest hebben met een stuur ofzo.
Bij de WRC games daarvoor is dat minder. Al is bv WRC 3 tov 10 wel een heel verschil en kom je bij 3 met bijna alles weg waar dat in 10 nog wel is tegenvalt. Hoofdreden is vooral dat er nu meer kan op technisch gebied.
Bv wat meer stenen net naast de baan leggen en als je die raakt dat je daar ook echt last van hebt.
Veel meer variatie in ondergrond, ook in combinatie met het weer. Hier lijkt WRC 10 wel wat de fout in te gaan met regen op asfalt, dat is lastiger dan rijden op sneeuw
Maar ik heb het niet meer opnieuw geprobeerd. Ik ga nu eerst WRC 9 voor PS5 uitspelen, kwestie van huidige WRC kampioenschap uit te rijden (stuk of 8-9 rally's denk ik) en dan wat er mist voor de 500 en 1000km trophies.
Ik had ook bedacht dat ik THPS3+4 als platinum 450 en trophy 22.000 wil. Dus ben daar ook wat meer mee bezig, de WRC games zijn nu vooral als opvulling om tot aan die getallen te komen