Pfffsterchele23 wrote:Dan ga ik mij weren om nog 1 te halen xdgamerke1992 wrote:Nu moet ik wel weer eens een platinum gaan halenfsterchele23 wrote:Ik heb er ondertss 25 :-P ik wil die plek voor mij alleen tedju xdTjeefkeuh wrote:Vanaf nu zal ik gedeelde plaatsen toepassen bij het platinum leaderboard; alfabetische rangschikking was wel een oplossing, maar niet erg fair.
Bij de andere is de kans erg klein dat er gedeelde plaatsen zijn dus daar ga ik mij niet mee bezig houden.
Hierdoor staan NTGSruler en RoyVdW nu op een gedeelde 4e plaats met 69 platinums en fsterchele23 en gamerke1992 op een gedeelde 9e plaats met 24 platinums.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Re: Trophy Leaderboards
93Ho ho, ik haal u wel in!Kolm wrote:Jammer dat het in de hoge regionen van de leaderboards ni zo spannend is
94that's the spirit lexiElexus wrote:Ho ho, ik haal u wel in!Kolm wrote:Jammer dat het in de hoge regionen van de leaderboards ni zo spannend is
96Mooi. Welke game?zenmaster wrote:Ik ga dit weekend mijn 2e plaats in rarity wat veiliger stellen
Week 2 Update
97Overall
fsterchele23 stijgt in trophy level naar 23
Mr.Wolf steekt gamerke1992 voorbij op de 11e plaats met een handvol trophy points
Platinums
NTGSruler haalt 70 platinums
Gedeelde plaatsen zijn blijkbaar niet erg in trek NTGSruler krijgt zijn eigen 4e plaats boven RoyVdW en fsterchele23 krijgt zijn eigen 10e plaats boven daviduvel. Hierdoor worden velen terug 1 of 2 plaatsen naar beneden geduwd
Completion
Sora_Lizard stijgt 2 plaatsen en komt in de top 10 terecht. De verschillen zijn klein rond die positie
Rarity
Ook hier steekt Sora_Lizard Sanity penguin voorbij op de 12e plaats
fsterchele23 stijgt in trophy level naar 23
Mr.Wolf steekt gamerke1992 voorbij op de 11e plaats met een handvol trophy points
Platinums
NTGSruler haalt 70 platinums
Gedeelde plaatsen zijn blijkbaar niet erg in trek NTGSruler krijgt zijn eigen 4e plaats boven RoyVdW en fsterchele23 krijgt zijn eigen 10e plaats boven daviduvel. Hierdoor worden velen terug 1 of 2 plaatsen naar beneden geduwd
Completion
Sora_Lizard stijgt 2 plaatsen en komt in de top 10 terecht. De verschillen zijn klein rond die positie
Rarity
Ook hier steekt Sora_Lizard Sanity penguin voorbij op de 12e plaats
99Vanaf nu ga ik enkel eenmalig in het weekend (zondagavond) een update uitvoeren om de admins werk te besparen met het uitdelen van medals.
Plan desnoods het behalen van uw trophies daarrond
Ik ging nog vermelden dat het eerder de anderen waren die zakten, maar ik was het niet helemaal zeker.Sora_Lizard wrote:
Ik heb geen tijd om te gamen en ik stijg plaatsen.
100Dank je wel, hoewel ik denk dat het niet alleen ons werk bespaart!Tjeefkeuh wrote:Vanaf nu ga ik enkel eenmalig in het weekend (zondagavond) een update uitvoeren om de admins werk te besparen met het uitdelen van medals.
101Ben nog steeds bezig met Catherine. De verhaaltrophies zijn niet echt zeldzaam, maar de extra's wel. Is geen guide voor en ze zijn wel redelijk moeilijk ook.NTGSruler wrote:Mooi. Welke game?zenmaster wrote:Ik ga dit weekend mijn 2e plaats in rarity wat veiliger stellen
Rocksmith is ook zo'n game die weinig mensen uitspelen, en ik kan al gitaar spelen dus zou ook moeten lukken.
102Zijn beiden dan ook héél moeilijke games! Veel plezier!zenmaster wrote: Ben nog steeds bezig met Catherine. De verhaaltrophies zijn niet echt zeldzaam, maar de extra's wel. Is geen guide voor en ze zijn wel redelijk moeilijk ook.
Rocksmith is ook zo'n game die weinig mensen uitspelen, en ik kan al gitaar spelen dus zou ook moeten lukken.
Juiiijjj plaatsje gestegen!! Dank u wel voor deze fijne update Tjeefkuh!
104En hoelang heb ik dan een verbod op het halen van trophies?Elexus wrote:Ho ho, ik haal u wel in!Kolm wrote:Jammer dat het in de hoge regionen van de leaderboards ni zo spannend is
105Goh, ik ben redelijk he. Een jaar of 20 moet wel lukken denk ik?Kolm wrote:En hoelang heb ik dan een verbod op het halen van trophies?Elexus wrote:Ho ho, ik haal u wel in!Kolm wrote:Jammer dat het in de hoge regionen van de leaderboards ni zo spannend is