Re: Trophy Leaderboards

91
fsterchele23 wrote:
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Vanaf nu zal ik gedeelde plaatsen toepassen bij het platinum leaderboard; alfabetische rangschikking was wel een oplossing, maar niet erg fair.
Bij de andere is de kans erg klein dat er gedeelde plaatsen zijn dus daar ga ik mij niet mee bezig houden.

Hierdoor staan NTGSruler en RoyVdW nu op een gedeelde 4e plaats met 69 platinums en fsterchele23 en gamerke1992 op een gedeelde 9e plaats met 24 platinums.
Ik heb er ondertss 25 :-P ik wil die plek voor mij alleen tedju xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Nu moet ik wel weer eens een platinum gaan halen
Image
Dan ga ik mij weren om nog 1 te halen xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Pff
Image
:D
Image

Week 2 Update

97
Overall

fsterchele23 stijgt in trophy level naar 23
Mr.Wolf steekt gamerke1992 voorbij op de 11e plaats met een handvol trophy points

Platinums

NTGSruler haalt 70 platinums
Gedeelde plaatsen zijn blijkbaar niet erg in trek :P NTGSruler krijgt zijn eigen 4e plaats boven RoyVdW en fsterchele23 krijgt zijn eigen 10e plaats boven daviduvel. Hierdoor worden velen terug 1 of 2 plaatsen naar beneden geduwd

Completion

Sora_Lizard stijgt 2 plaatsen en komt in de top 10 terecht. De verschillen zijn klein rond die positie

Rarity

Ook hier steekt Sora_Lizard Sanity penguin voorbij op de 12e plaats

98
:lol:

Ik heb geen tijd om te gamen en ik stijg plaatsen. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

99
Vanaf nu ga ik enkel eenmalig in het weekend (zondagavond) een update uitvoeren om de admins werk te besparen met het uitdelen van medals.
Plan desnoods het behalen van uw trophies daarrond :P
Sora_Lizard wrote: :lol:

Ik heb geen tijd om te gamen en ik stijg plaatsen. :cool:
Ik ging nog vermelden dat het eerder de anderen waren die zakten, maar ik was het niet helemaal zeker.

100
Tjeefkeuh wrote:Vanaf nu ga ik enkel eenmalig in het weekend (zondagavond) een update uitvoeren om de admins werk te besparen met het uitdelen van medals.
Plan desnoods het behalen van uw trophies daarrond :P
Dank je wel, hoewel ik denk dat het niet alleen ons werk bespaart! ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

101
NTGSruler wrote:
zenmaster wrote:Ik ga dit weekend mijn 2e plaats in rarity wat veiliger stellen :p
Mooi. Welke game? :smug:
Ben nog steeds bezig met Catherine. De verhaaltrophies zijn niet echt zeldzaam, maar de extra's wel. Is geen guide voor en ze zijn wel redelijk moeilijk ook.
Rocksmith is ook zo'n game die weinig mensen uitspelen, en ik kan al gitaar spelen dus zou ook moeten lukken. :smug:
Image

102
zenmaster wrote: Ben nog steeds bezig met Catherine. De verhaaltrophies zijn niet echt zeldzaam, maar de extra's wel. Is geen guide voor en ze zijn wel redelijk moeilijk ook.
Rocksmith is ook zo'n game die weinig mensen uitspelen, en ik kan al gitaar spelen dus zou ook moeten lukken. :smug:
Zijn beiden dan ook héél moeilijke games! Veel plezier! :cool:

Juiiijjj plaatsje gestegen!! Dank u wel voor deze fijne update Tjeefkuh!
Image

104
Elexus wrote:
Kolm wrote:Jammer dat het in de hoge regionen van de leaderboards ni zo spannend is :lol:
Ho ho, ik haal u wel in! :O
En hoelang heb ik dan een verbod op het halen van trophies? :P
Image

105
Kolm wrote:
Elexus wrote:
Kolm wrote:Jammer dat het in de hoge regionen van de leaderboards ni zo spannend is :lol:
Ho ho, ik haal u wel in! :O
En hoelang heb ik dan een verbod op het halen van trophies? :P
Goh, ik ben redelijk he. Een jaar of 20 moet wel lukken denk ik?
Image