Als het een beetje lukt qua planning wil ik zeker wel komen! Gezellig toch?
Het enige waardoor ik eventueel niet zou kunnen is omdat we toch een last-minute vakantie boeken (is net in die periode).
Ik ga er dus wel vanuit dat ik kom. In dat geval kan ik eventueel wel wat mede-Hollanders ergens oppikken: ik kom vanuit het Hoge Noorden die kan op en cross dus bijna heel NL door...
Re: Meat & gr-eat 2016
17Dat zou prachtig zijn. Vanzelfsprekend zijn je vrouw en kinderen ook van harte welkom. Stany7 heeft zelf 2 erg jonge kinderen waarvan de oudste al tweemaal bij de BBQ aanwezig was toen het nog in Breda plaatsvond en is nu ongeveer 3,5 jaar.
18Ik ga hier thuis vanavond nog eens vragen of de vakantieplanning ongewijzigd is en laat het dan weten
19Ik zou ook kunnen komen...
Gewoon mijn route nog plannen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
20En als met0t0 komt, kom ik ook eh (hij is mijn chauffeur Moeten er koekjes zijn?met0t0 wrote:Ik ga hier thuis vanavond nog eens vragen of de vakantieplanning ongewijzigd is en laat het dan weten
21Koekjes zijn altijd goed!
Laten we eerst maar eens zien hoeveel mensen we bij elkaar krijgen. We zijn nu echter minder van het aantal afhankelijk hoewel we wel een bovengrens moeten stellen mogelijkerwijs.
Laten we eerst maar eens zien hoeveel mensen we bij elkaar krijgen. We zijn nu echter minder van het aantal afhankelijk hoewel we wel een bovengrens moeten stellen mogelijkerwijs.
22en je fietsbanden oppompenCaptain Witwicky wrote:Ik zou ook kunnen komen...
23Maar dit jaar doe ik het dan wel op bestellingSora_Lizard wrote:Koekjes zijn altijd goed!
25Ook ik zal normaal gezien wel aanwezig kunnen zijn
EDIT: 1 persoon vermoedelijk
EDIT: 1 persoon vermoedelijk
26Ik weet het nog niet zeker. Ik kom waarschijnlijk de dag daarvoor terug van vakantie en dan moet ik helemaal naar zeeland gaan
27Dat is geen probleem...een auto vinden is een ander ding...Gamefreak wrote:en je fietsbanden oppompenCaptain Witwicky wrote:Ik zou ook kunnen komen...
dusja route plannen kan ik, maar de route afleggen is nu nog niet zeker
Zeurpiet van het jaar 2014
28LolSora_Lizard wrote:5 koekjes voor een euro of zo?
Ik dacht eerder aan een aantal mogelijkheden geven waar je uit mag kiezen
29Mooi initiatief, maar die zondag zit ik helaas te platinum hunten op me eentje in m'n kamertje whaha
Nee ik kan normaal niet komen want ik werk in't weekend. Als ik kan kom ik mee met Zenmaster want dit is wel een stuk verder dan de vorige locatie en hij woont volgens mij niet ver van hier omgeving Geel denk ik. Kan ook met fiets naar hem als hij direct E313 opwil ipv 25km omrijden.
Hopelijk is't goei weer dan.
Nee ik kan normaal niet komen want ik werk in't weekend. Als ik kan kom ik mee met Zenmaster want dit is wel een stuk verder dan de vorige locatie en hij woont volgens mij niet ver van hier omgeving Geel denk ik. Kan ook met fiets naar hem als hij direct E313 opwil ipv 25km omrijden.
30Ah, wonen jullie in de omgeving van Geel? Wist ik nietRoyVdW wrote:Mooi initiatief, maar die zondag zit ik helaas te platinum hunten op me eentje in m'n kamertje whaha