Re: Meat & gr-eat 2016

16
Als het een beetje lukt qua planning wil ik zeker wel komen! Gezellig toch?
Het enige waardoor ik eventueel niet zou kunnen is omdat we toch een last-minute vakantie boeken (is net in die periode).

Ik ga er dus wel vanuit dat ik kom. In dat geval kan ik eventueel wel wat mede-Hollanders ergens oppikken: ik kom vanuit het Hoge Noorden die kan op en cross dus bijna heel NL door... :D
Image

17
Dat zou prachtig zijn. Vanzelfsprekend zijn je vrouw en kinderen ook van harte welkom. Stany7 heeft zelf 2 erg jonge kinderen waarvan de oudste al tweemaal bij de BBQ aanwezig was toen het nog in Breda plaatsvond en is nu ongeveer 3,5 jaar. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

21
Koekjes zijn altijd goed! :cool:
Laten we eerst maar eens zien hoeveel mensen we bij elkaar krijgen. We zijn nu echter minder van het aantal afhankelijk hoewel we wel een bovengrens moeten stellen mogelijkerwijs. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

23
Sora_Lizard wrote:Koekjes zijn altijd goed! :cool:
Laten we eerst maar eens zien hoeveel mensen we bij elkaar krijgen. We zijn nu echter minder van het aantal afhankelijk hoewel we wel een bovengrens moeten stellen mogelijkerwijs. :)
Maar dit jaar doe ik het dan wel op bestelling :p

27
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Ik zou ook kunnen komen...
Gewoon mijn route nog plannen...
en je fietsbanden oppompen :smug:
Dat is geen probleem...een auto vinden is een ander ding...
dusja route plannen kan ik, maar de route afleggen is nu nog niet zeker ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

29
Mooi initiatief, maar die zondag zit ik helaas te platinum hunten op me eentje in m'n kamertje whaha :p

Nee ik kan normaal niet komen want ik werk in't weekend. Als ik kan kom ik mee met Zenmaster want dit is wel een stuk verder dan de vorige locatie en hij woont volgens mij niet ver van hier omgeving Geel denk ik. Kan ook met fiets naar hem als hij direct E313 opwil ipv 25km omrijden.

Hopelijk is't goei weer dan.
Image

30
RoyVdW wrote:Mooi initiatief, maar die zondag zit ik helaas te platinum hunten op me eentje in m'n kamertje whaha :p

Nee ik kan normaal niet komen want ik werk in't weekend. Als ik kan kom ik mee met Zenmaster want dit is wel een stuk verder dan de vorige locatie en hij woont volgens mij niet ver van hier omgeving Geel denk ik. Kan ook met fiets naar hem als hij direct E313 opwil ipv 25km omrijden.

Hopelijk is't goei weer dan.
Ah, wonen jullie in de omgeving van Geel? Wist ik niet
Image