Re: Het vragentopic: technisch

182
Colossus wrote:Wie kan mij helpen?

Ik wil graag een game dowloaden maar weet niet of mijn laptop deze aankan.....

Dit is nodig:

Operating System (OS): Microsoft Windows 7, 8 or 10 (64-bit only)
•Processor (CPU): Intel Core i5-2300 (or better), AMD FX-4300 (or better)
•Memory (RAM): 8GB DDR3 Ram
•Graphics Card (GPU): Nvidia GTX 560 / ATI Radeon 7850 2GB (or better)
•Storage Space: 6GB
•DirectX: Version 11

en ik heb:

Windows 10 versie 1511
processor: AMD A10 - 5745M APU with Radeon(tm) HD Grapics 2.10 GHz
RAM: 12 GB ( 11.2 beschikbaar)
64 bits besturingssysteem, x64 processor

Kan ik nu deze game dowloaden en gewoon fatsoenlijk afspelen???
Om misschien terug te komen op dit onderwerp; Je kunt het spel kopen op steam als die uitkomt en als die dan niet werkt en je hebt het minder dan 2 uur gespeeld, dan kan je hem refunden (binnen 2 weken) ;)

Ik heb ook wel eens gehad dat mijn laptop eigenlijk een game niet kon runnen, maar het spel verliep nagenoeg goed :)
Image

183
minermb wrote:
Colossus wrote:Wie kan mij helpen?

Ik wil graag een game dowloaden maar weet niet of mijn laptop deze aankan.....

Dit is nodig:

Operating System (OS): Microsoft Windows 7, 8 or 10 (64-bit only)
•Processor (CPU): Intel Core i5-2300 (or better), AMD FX-4300 (or better)
•Memory (RAM): 8GB DDR3 Ram
•Graphics Card (GPU): Nvidia GTX 560 / ATI Radeon 7850 2GB (or better)
•Storage Space: 6GB
•DirectX: Version 11

en ik heb:

Windows 10 versie 1511
processor: AMD A10 - 5745M APU with Radeon(tm) HD Grapics 2.10 GHz
RAM: 12 GB ( 11.2 beschikbaar)
64 bits besturingssysteem, x64 processor

Kan ik nu deze game dowloaden en gewoon fatsoenlijk afspelen???
Om misschien terug te komen op dit onderwerp; Je kunt het spel kopen op steam als die uitkomt en als die dan niet werkt en je hebt het minder dan 2 uur gespeeld, dan kan je hem refunden (binnen 2 weken) ;)

Ik heb ook wel eens gehad dat mijn laptop eigenlijk een game niet kon runnen, maar het spel verliep nagenoeg goed :)
Weet je, ik denk dat ik dat maar eens ga proberen, alhoewel ik het gevoel heb dat mijn laptop wel veel te slap is voor deze game, wellicht kan ik kiezen met installeren om de minimaalste slechtste kwaliteitversie en is het inderdaad wel goed te spelen!

Tnkx voor de tip.

Heb btw totaal geen ervaring met Steam, maar dat kan nog komen natuurlijk.
Image

184
Wou net nog even remote play opstarten op PC, maar de app weigert dienst.
Bij het maken van verbinding geeft hij de melding dat het programma een update nodig heeft en dat dit bij volgende opstart zal gebeuren.
Het is echter een straatje zonder einde want het is telkens diezelfde melding.

Heb het al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zelfde effect. Zou het te maken kunnen hebben met de firmware 4.0 beta die momenteel draait op mijn PS4?
Image

185
Sanity penguin wrote:Wou net nog even remote play opstarten op PC, maar de app weigert dienst.
Bij het maken van verbinding geeft hij de melding dat het programma een update nodig heeft en dat dit bij volgende opstart zal gebeuren.
Het is echter een straatje zonder einde want het is telkens diezelfde melding.

Heb het al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zelfde effect. Zou het te maken kunnen hebben met de firmware 4.0 beta die momenteel draait op mijn PS4?
Dat lijkt mij vrij aannemelijk; ik heb die 4.0 beta en hetzelfde probleem ook.

Nogal specifieke vraag ivm Google Docs voor ik de technische dienst van Google er bij haal:
na een batch renaming (in Windows 10) van mijn files die gesynct zijn op mijn Drive kan ik niet meer aan mijn Docs en Sheets files.
Ze terug de oorspronkelijke naam geven helpt niet. Ik had gehoopt dat het daar aan lag aangezien die files geen grootte hebben en dus niet meer zijn dan een snelkoppeling naar een of andere file in de cloud.
Iemand een idee?

186
Ik wil niet al te pessimistisch zijn, maar waarschijnlijk ben je de files gewoon kwijt. Ik ben al bij een heel aantal klanten iets dergelijks tegengekomen en eindconclusie was: maanden werk verdwenen en geen enkele mogelijke manier dit terug te kunnen krijgen.... Ik hoop dat het bij jou meevalt, maar het valt sowieso aan te raden een back-up van Drive te maken. Of services te gebruiken die delen, maar ook lokaal opslaan (zoals Dropbox).

Voor wat betreft Sanity z'n probleem: het lijkt me evident dat het met de bèta te maken heeft. Dit is namelijk een nog niet officiële release en die zal dan ook nog niet beschikbaar zijn voor remote play services. Ondertussen hebben deze services wel een verschil in versie van software, waardoor dit vastloopt. Oftewel: even 3.5 terugzetten voordat je remote play gaat gebruiken, of simpelweg wachten tot de officiële release er is voor je hier weer gebruik van gaat maken...
Image

188
paveman wrote:Ik wil niet al te pessimistisch zijn, maar waarschijnlijk ben je de files gewoon kwijt. Ik ben al bij een heel aantal klanten iets dergelijks tegengekomen en eindconclusie was: maanden werk verdwenen en geen enkele mogelijke manier dit terug te kunnen krijgen.... Ik hoop dat het bij jou meevalt, maar het valt sowieso aan te raden een back-up van Drive te maken. Of services te gebruiken die delen, maar ook lokaal opslaan (zoals Dropbox).
Sanity penguin wrote:@Tjeefkeuh: hopelijk ben je niet alles kwijt (of heb je een externe back-up). Probeer eens dit te bekijken: https://support.google.com/drive/answer ... hl=en&rd=1
Vermoedelijk heb je het al eens doorlopen, maar veel meer heb ik je niet te bieden momenteel :)
Van alle andere files had ik ook een lokale backup, maar die Docs en Sheets files staan sowieso enkel opgeslagen in de cloud. Tenzij ge ze gaat downloaden in een ander formaat, maar dan ligt de layout overhoop. :(

Bedankt voor de link, maar dat had ik idd al doorlopen.

189
Zeer goed nieuws : ik heb gewoon alles terug. Op een of andere manier waren ze verwijderd geraakt bij het synchroniseren, maar stonden ze wel nog in de folders en was ik de eigenaar niet meer. Iemand van de Google helpdesk heeft dan maar alles dat ik de laatste 25 dagen verwijderd had kunnen terugzetten. Blijkbaar bewaren ze data dus zo lang.

190
Tjeefkeuh wrote:Zeer goed nieuws : ik heb gewoon alles terug. Op een of andere manier waren ze verwijderd geraakt bij het synchroniseren, maar stonden ze wel nog in de folders en was ik de eigenaar niet meer. Iemand van de Google helpdesk heeft dan maar alles dat ik de laatste 25 dagen verwijderd had kunnen terugzetten. Blijkbaar bewaren ze data dus zo lang.
Gelukkig en dan blijkbaar ook een snelle service bij Google :)
Image

193
Het is al heel de dag miserie ermee. Dacht vandaag heel de namiddag BF1 te spelen, stak ook tegen :angry:
Was zelfs op een moment dat ik online kon spelen in BF maar dat ik wel niet meer online was op psn, geen idee hoe dat kan. Zat in een party met een maat en die werd dus verbroken maar we konden wel ingame verder spelen :silly:
Image