Wat moet hij nog meer doen mss?Gamefreak wrote:nog effe over die ps4 remote, hij is vandaag/gisteren gearriveerd, doet wat hij moet doen, niet meer niet minder....
Pizza bakken?
Wat moet hij nog meer doen mss?Gamefreak wrote:nog effe over die ps4 remote, hij is vandaag/gisteren gearriveerd, doet wat hij moet doen, niet meer niet minder....
Om misschien terug te komen op dit onderwerp; Je kunt het spel kopen op steam als die uitkomt en als die dan niet werkt en je hebt het minder dan 2 uur gespeeld, dan kan je hem refunden (binnen 2 weken)Colossus wrote:Wie kan mij helpen?
Ik wil graag een game dowloaden maar weet niet of mijn laptop deze aankan.....
Dit is nodig:
Operating System (OS): Microsoft Windows 7, 8 or 10 (64-bit only)
•Processor (CPU): Intel Core i5-2300 (or better), AMD FX-4300 (or better)
•Memory (RAM): 8GB DDR3 Ram
•Graphics Card (GPU): Nvidia GTX 560 / ATI Radeon 7850 2GB (or better)
•Storage Space: 6GB
•DirectX: Version 11
en ik heb:
Windows 10 versie 1511
processor: AMD A10 - 5745M APU with Radeon(tm) HD Grapics 2.10 GHz
RAM: 12 GB ( 11.2 beschikbaar)
64 bits besturingssysteem, x64 processor
Kan ik nu deze game dowloaden en gewoon fatsoenlijk afspelen???
Weet je, ik denk dat ik dat maar eens ga proberen, alhoewel ik het gevoel heb dat mijn laptop wel veel te slap is voor deze game, wellicht kan ik kiezen met installeren om de minimaalste slechtste kwaliteitversie en is het inderdaad wel goed te spelen!minermb wrote:Om misschien terug te komen op dit onderwerp; Je kunt het spel kopen op steam als die uitkomt en als die dan niet werkt en je hebt het minder dan 2 uur gespeeld, dan kan je hem refunden (binnen 2 weken)Colossus wrote:Wie kan mij helpen?
Ik wil graag een game dowloaden maar weet niet of mijn laptop deze aankan.....
Dit is nodig:
Operating System (OS): Microsoft Windows 7, 8 or 10 (64-bit only)
•Processor (CPU): Intel Core i5-2300 (or better), AMD FX-4300 (or better)
•Memory (RAM): 8GB DDR3 Ram
•Graphics Card (GPU): Nvidia GTX 560 / ATI Radeon 7850 2GB (or better)
•Storage Space: 6GB
•DirectX: Version 11
en ik heb:
Windows 10 versie 1511
processor: AMD A10 - 5745M APU with Radeon(tm) HD Grapics 2.10 GHz
RAM: 12 GB ( 11.2 beschikbaar)
64 bits besturingssysteem, x64 processor
Kan ik nu deze game dowloaden en gewoon fatsoenlijk afspelen???
Ik heb ook wel eens gehad dat mijn laptop eigenlijk een game niet kon runnen, maar het spel verliep nagenoeg goed
Dat lijkt mij vrij aannemelijk; ik heb die 4.0 beta en hetzelfde probleem ook.Sanity penguin wrote:Wou net nog even remote play opstarten op PC, maar de app weigert dienst.
Bij het maken van verbinding geeft hij de melding dat het programma een update nodig heeft en dat dit bij volgende opstart zal gebeuren.
Het is echter een straatje zonder einde want het is telkens diezelfde melding.
Heb het al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zelfde effect. Zou het te maken kunnen hebben met de firmware 4.0 beta die momenteel draait op mijn PS4?
paveman wrote:Ik wil niet al te pessimistisch zijn, maar waarschijnlijk ben je de files gewoon kwijt. Ik ben al bij een heel aantal klanten iets dergelijks tegengekomen en eindconclusie was: maanden werk verdwenen en geen enkele mogelijke manier dit terug te kunnen krijgen.... Ik hoop dat het bij jou meevalt, maar het valt sowieso aan te raden een back-up van Drive te maken. Of services te gebruiken die delen, maar ook lokaal opslaan (zoals Dropbox).
Van alle andere files had ik ook een lokale backup, maar die Docs en Sheets files staan sowieso enkel opgeslagen in de cloud. Tenzij ge ze gaat downloaden in een ander formaat, maar dan ligt de layout overhoop.Sanity penguin wrote:@Tjeefkeuh: hopelijk ben je niet alles kwijt (of heb je een externe back-up). Probeer eens dit te bekijken: https://support.google.com/drive/answer ... hl=en&rd=1
Vermoedelijk heb je het al eens doorlopen, maar veel meer heb ik je niet te bieden momenteel
Gelukkig en dan blijkbaar ook een snelle service bij GoogleTjeefkeuh wrote:Zeer goed nieuws : ik heb gewoon alles terug. Op een of andere manier waren ze verwijderd geraakt bij het synchroniseren, maar stonden ze wel nog in de folders en was ik de eigenaar niet meer. Iemand van de Google helpdesk heeft dan maar alles dat ik de laatste 25 dagen verwijderd had kunnen terugzetten. Blijkbaar bewaren ze data dus zo lang.
Me!Sanity penguin wrote:Nog mensen die met ps4 niet kunnen verbinden met netwerk?
Blijkbaar zijn er velen met dat probleem en zou het weer wat hackrelated zijn?