Re: Trophy Leaderboards
361Bij mij zou het in orde moeten zijn, 'k heb die verborgen trophies een tijd geleden normaal gezien allemaal terug zichtbaar gezet
Moderator: Leaderboard Group
Ha Roy,RoyVdW wrote:Was even gefrustreerd toen je zo direct reageerde Frans, u zegt dat ik dat moet leren begrijpen maar je kan ook vriendelijk blijven en natuurlijk was dat niet gemeend ondanks de emoticons. Soms heb ik een gemengde indruk van u dat jouw wil wet is hier als manager, maar ik denk ook dat u een vriendelijk persoon bent offcourse. Helaas komt geschreven tekst idd harder over zoals Kolm zegt. Maar ik ben hier allang genoeg dus ik dacht wel dat je mijn schrijfstijl nu al wel kon relativeren ofzo. Vind het leuk dat je me niet negeert en het op die manier kan bespreken zoals het moet onderbouwd als volwassenen dat is belangrijk ipv belachelijk zoals ik idd begon maar ik vond het ook wel al die mogelijke veranderingen. Boos ben ik niet. Ik zet het hier ipv pm want iedereen mag dit lezen dit is weer mijn mening die ik altijd verdedig. Vredig
Daarbij klopt jouw uitleg niet over mijn eergevoel. Die hidden waren 'per ongeluk' gebeurd ik wist dat zelfs niet dat dat kon en het was nooit mijn bedoeling dus misverstand. Heb enkel twee 0% lijsten verwijderd wat logisch is en nu ook eindelijk kan ben ik van die rommel af.
Maar ik sta achter paveman dat het nu wel heel strijdlustig wordt en voor mij maakt het ook totaal niet uit wat er gebeurd. Ik doe mee voor mijn plezier en ben gwn wat competitief omdat ik eerst sta op die rang waar het over gaat Spijtig maar verwijder die medal dan maar dan zal ik wel zien dat ik volgende week een trophie haal en die hidden terug weg zijn als het werkt tenminste.
Bewust gekozen voor een extra post om de zaken niet te verwarren.Tjeefkeuh wrote:Ik ben tot een besluit gekomen rond het al dan niet verbergen van trophies:
Het gaat hier om informele leaderboards waar sommigen serieus in geïnvesteerd zijn, en die - hopelijk - iedereen zo eerlijk mogelijk wil houden. Ze bestaan echter al 20 weken, en ik ben van mening dat ge na die tijd niet zomaar iemand kunt "bestraffen" voor iets waar ge tot op dat moment niet eens aan gedacht had (bedankt om mij eraan te doen denken Roy ). Daarom ga ik niks drastisch doen als degenen met hidden trophies van de leaderboards halen.
Wat ik wel ga doen is duidelijk maken wie hidden trophies heeft, en dit enkel bij Completion en Rarity, waar het uitmaakt. Van zodra ze terug zichtbaar worden gemaakt, verwijder ik die "H" ook weer. Daarnaast komen deelnemers met hidden trophies vanaf volgende week (update rond 2 oktober) niet meer in aanmerking voor medals (of eender welke andere beloning er ooit nog bedacht wordt) bij Completion en Rarity. Die schuiven dan gewoon door naar de volgende, m.a.w. het kan zijn dat de nr. 2 de platinum medaille heeft en de nr. 8 de bronzen. Voor zover ik kan zien zijn al degenen met hidden trophies nog zeer recent op het forum geweest of al op de hoogte dat er iets ging wijzigen, dus die week lijkt mij meer dan voldoende tijd.
Zoals ge bij paveman, die het goede voorbeeld al deels gegeven heeft, kunt zien, maakt het een serieus verschil in de top van die leaderboards.
Moesten er problemen zijn i.v.m. automatisch verborgen trophies ofzoiets, zal ik daar wel rekening mee houden, maar wat bewijs kan geen kwaad.
Als er iemand op het forum is die begrijpt wat ik bedoel, dan ben jij het wel. Dit gezien jouw positie en functie bij een bedrijf dat andere bedrijven adviseert en controleert. Hierbij zul je als bestuurder zowel intern als extern zo nu en dan minder populaire maatregelen moeten afkondigen en uitvoeren. In alle gevallen is daarbij duidelijkheid en eerlijkheid van het grootste belang.paveman wrote:Wees gerust Frans: ik ben hier niet voor de medals . En wat je zegt: ik zal op andere plekken sowieso ook nog wel mee blijven doen om de medals, dus ben ik al helemaal niet zielig.
De trophies die nu nog op hidden staan kan ik voorlopig nog even niets aan doen. Ik hoop dat er inderdaad snel een oplossing voor is. Want dat ik volgens mijn profiel op nog 'maar' 92 plats sta vind ik wel weer wat minder leuk...
Dat is dus bij mij het geval bij Resistance 2 die plat is unobtainable. Niet dat ik het spel nog ging spelen, maar die trophies zou ik dan mogen verbergen in de boards of gwn niks meer als je gedacht veranderd is na al die posts? Het gaat maar om 18 stuks. Heb nu terug alles op unhidden staan heb nog wat gehuntTjeefkeuh wrote:Dat trophies verbergen keur ik enkel goed bij games met servers die gesloten zijn. Het probleem is dat ge dus niet weet welke er verborgen zijn.
RoyVdW wrote:Dat is dus bij mij het geval bij Resistance 2 die plat is unobtainable. Niet dat ik het spel nog ging spelen, maar die trophies zou ik dan mogen verbergen in de boards of gwn niks meer als je gedacht veranderd is na al die posts? Het gaat maar om 18 stuks. Heb nu terug alles op unhidden staan heb nog wat gehuntTjeefkeuh wrote:Dat trophies verbergen keur ik enkel goed bij games met servers die gesloten zijn. Het probleem is dat ge dus niet weet welke er verborgen zijn.
Return to “PlayStation Network Gaming”