Re: Trophy Leaderboards

482
Het gaat niet lang meer duren of coolgamer haalt me in qua level... Al die makkelijke en snelle games leveren wel resultaat :p Hij zal er dan wel zo'n 1000 trophies extra voor nodig hebben schat ik :D
Image

483
Marty wrote:Wtf Daviduvel :think: En meteen een grote sprong
Enjoy while it last :smug:
Mijn PSN profiles heeft een tijdje niets meer gedaan omdat ik in mijn PS4 instellingen mijn trophies van 'openbaar' naar 'enkel vrienden' had veranderd blijkbaar :P Als je dan een platinum behaald gedurende die tijd, schiet het omhoog. En ik had die zaterdag ook veel trophies behaald in Uncharted 2 :D

Nu ben ik zelfs gezakt naar 47,97% :P
Image

484
daviduvel wrote:
Enjoy while it last :smug:
Mijn PSN profiles heeft een tijdje niets meer gedaan omdat ik in mijn PS4 instellingen mijn trophies van 'openbaar' naar 'enkel vrienden' had veranderd blijkbaar Als je dan een platinum behaald gedurende die tijd, schiet het omhoog. En ik had die zaterdag ook veel trophies behaald in Uncharted 2

Mooi :p Start nog ff een paar spelletjes op dan en 1 trophy in halen :D
Image

485
Marty wrote:
daviduvel wrote:
Enjoy while it last
Mijn PSN profiles heeft een tijdje niets meer gedaan omdat ik in mijn PS4 instellingen mijn trophies van 'openbaar' naar 'enkel vrienden' had veranderd blijkbaar Als je dan een platinum behaald gedurende die tijd, schiet het omhoog. En ik had die zaterdag ook veel trophies behaald in Uncharted 2

Mooi :p Start nog ff een paar spelletjes op dan en 1 trophy in halen :D
Ik geef mijn 8ste plaats niet zomaar af :D
Image

Week 31 Update

487
Overall

Bijna eens een week waarin niets gebeurd is, maar ik moest zo nodig 4,000 trophies in totaal halen

490
Kolm wrote:Die heb je dan nog ff snel gehaald om toch iets te hebben? :P
Nee, ik zat al heel de tijd te wachten op een week zonder update en nu dit :P

492
Tjeefkeuh wrote:
Kolm wrote:Die heb je dan nog ff snel gehaald om toch iets te hebben? :P
Nee, ik zat al heel de tijd te wachten op een week zonder update en nu dit :P
:evil:

Ik zit voorlopig in een periode dat een vermelding in de updates nog even gaat duren. Of ik moet nog 1% completion erbij halen, maar dan weet ik dat die de week erna weer weg is... :|
Image

493
Sinds de nieuwe update op psnprofiles wordt op het moment de completion % niet meer weer gegeven op je card. Alleen de "%" teken staat er nog.
Op de site zelf wordt het nog wel bij gehouden
Image

494
Marty wrote:Sinds de nieuwe update op psnprofiles wordt op het moment de completion % niet meer weer gegeven op je card. Alleen de "%" teken staat er nog.
Op de site zelf wordt het nog wel bij gehouden
Geslaagde grafische update vind ik trouwens

495
Rarity lijkt verdwenen. Jammer, want het was naast completion het enige waar ik nog redelijk in de middenmoot meedraaide. ;(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu