Re: Trophy Leaderboards
482Het gaat niet lang meer duren of coolgamer haalt me in qua level... Al die makkelijke en snelle games leveren wel resultaat Hij zal er dan wel zo'n 1000 trophies extra voor nodig hebben schat ik
483Mijn PSN profiles heeft een tijdje niets meer gedaan omdat ik in mijn PS4 instellingen mijn trophies van 'openbaar' naar 'enkel vrienden' had veranderd blijkbaar Als je dan een platinum behaald gedurende die tijd, schiet het omhoog. En ik had die zaterdag ook veel trophies behaald in Uncharted 2Marty wrote:Wtf Daviduvel En meteen een grote sprong
Enjoy while it last
Nu ben ik zelfs gezakt naar 47,97%
484Mooi Start nog ff een paar spelletjes op dan en 1 trophy in halendaviduvel wrote:Mijn PSN profiles heeft een tijdje niets meer gedaan omdat ik in mijn PS4 instellingen mijn trophies van 'openbaar' naar 'enkel vrienden' had veranderd blijkbaar Als je dan een platinum behaald gedurende die tijd, schiet het omhoog. En ik had die zaterdag ook veel trophies behaald in Uncharted 2Marty wrote:Wtf Daviduvel En meteen een grote sprong
Enjoy while it last
485Ik geef mijn 8ste plaats niet zomaar afMarty wrote:Mooi Start nog ff een paar spelletjes op dan en 1 trophy in halendaviduvel wrote:Mijn PSN profiles heeft een tijdje niets meer gedaan omdat ik in mijn PS4 instellingen mijn trophies van 'openbaar' naar 'enkel vrienden' had veranderd blijkbaar Als je dan een platinum behaald gedurende die tijd, schiet het omhoog. En ik had die zaterdag ook veel trophies behaald in Uncharted 2Marty wrote:Wtf Daviduvel En meteen een grote sprong
Enjoy while it last
Week 31 Update
487Overall
Bijna eens een week waarin niets gebeurd is, maar ik moest zo nodig 4,000 trophies in totaal halen
Bijna eens een week waarin niets gebeurd is, maar ik moest zo nodig 4,000 trophies in totaal halen
Re: Week 31 Update
488FancyTjeefkeuh wrote:Overall
490Nee, ik zat al heel de tijd te wachten op een week zonder update en nu ditKolm wrote:Die heb je dan nog ff snel gehaald om toch iets te hebben?
491Ja ik lig ook even stil. Ben even op PS3 bezig dus geen trophies erbij.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
492Tjeefkeuh wrote:Nee, ik zat al heel de tijd te wachten op een week zonder update en nu ditKolm wrote:Die heb je dan nog ff snel gehaald om toch iets te hebben?
Ik zit voorlopig in een periode dat een vermelding in de updates nog even gaat duren. Of ik moet nog 1% completion erbij halen, maar dan weet ik dat die de week erna weer weg is...
493Sinds de nieuwe update op psnprofiles wordt op het moment de completion % niet meer weer gegeven op je card. Alleen de "%" teken staat er nog.
Op de site zelf wordt het nog wel bij gehouden
494Geslaagde grafische update vind ik trouwensMarty wrote:Sinds de nieuwe update op psnprofiles wordt op het moment de completion % niet meer weer gegeven op je card. Alleen de "%" teken staat er nog.
495Rarity lijkt verdwenen. Jammer, want het was naast completion het enige waar ik nog redelijk in de middenmoot meedraaide.