Re: Trophy Leaderboards

496
Ik ben er niet zo wild van. Het dunnere lettertype vind ik niet erg fijn lezen op een scherm en als er dan ook nog eens een variabele achtergrond achter zit is het zelfs bijna onleesbaar. Met dat laatste doel ik dan vooral op de completion%, worldrank, countryrank. Die laatste is nu een soort van rood en dat gaat niet samen met de achtergrond van de game die er nu staat.

Als je completion plots een heel stuk lager of hoger is: Dat was een bug... De punten van de platinum trophies werden per ongeluk meegerekend in de completion en dat was voorheen niet. Die worden niet meegerekend omdat ze op PSN ook niet meetellen om het completion % van een game weer te geven. Anders zou je geen 99% kunnen halen voor een game met platinum :p
Oplossing: Je profiel even updaten en anders wachten tot het vanzelf update.
https://forum.psnprofiles.com/topic/435 ... w-version/

Rarity is nu ook weg, geen idee of dat dat bewust was. Ik ga nog even verder lezen op de fora :D

Edit:
De tips bij trophies zijn nu ook weg. Het was al langer niet meer mogelijk om nieuwe tips toe te voegen voor een trophy. Ik vond het wel handig voor als ik vast zat met een trophy in een iets oudere game. Vaak gaven dan meerdere mensen een tip voor een moeilijke trophy met meer detail of alternatieve mogelijkheden zonder een hele guide te hoeven schrijven. Als dat uit de guide niet werkte dan had je onder tips meestal wel een methode die werkte.

Na wat meer reacties gelezen te hebben begrijp ik ook waarom ik moeite heb met sommige dingen te lezen/zien. Vroeger stonden de namen van games in je lijst of de namen van trophies in je trophylist in het vet. Dat is nu niet meer waardoor ze niet echt meer opvallen en een beetje opgaan in de massa. Zelfs het kleurverschil kan daar niet voor zorgen.
Image

497
Kolm is PSN Profiles blijkbaar helemaal aan het analyseren! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

498
Zie dat Kolm, Sora en nog een paar anderen wel de completion op hun kaart hebben staan. En bij Roy, Elexus en mij staat het er niet bij :think:

EDIT:
Nevermind. Je moet gewoon even je profiel updaten op psnprofiles :lol:
Image

499
Dat zei ik al ergens in mijn veel te lange tekst :p

Het is weer ff wennen en ik hoop echt dat rarity terugkomt op de homepage. Staat nu enkel onder statistics, stond het vroeger ook al maar daarnet wilde hij dat stukje even niet laten zien. Verder zal het uiteindelijk wel wennen denk ik.

Edit: Ik las dat rarity van de hoofdpagina is gehaald omdat er teveel discussie was of DLC trophies wel/niet meegeteld moesten worden.
https://forum.psnprofiles.com/topic/435 ... nt-1187722
Image

500
Sora_Lizard wrote:Rarity lijkt verdwenen. Jammer, want het was naast completion het enige waar ik nog redelijk in de middenmoot meedraaide. ;(
Nu ge het zegt, het was mij nog niet opgevallen. Het zit wel nog onder Statistics

501
Tjeefkeuh wrote:
Sora_Lizard wrote:Rarity lijkt verdwenen. Jammer, want het was naast completion het enige waar ik nog redelijk in de middenmoot meedraaide. ;(
Nu ge het zegt, het was mij nog niet opgevallen. Het zit wel nog onder Statistics
Inderdaad. :)

Maar de completion op mijn profile staat op 44,91% en in de statistics op 41,72% (indien de middelste van de onderste rij, groen, de completion voorstelt)
Image

502
Completion op statistics pagina (= groene) is echt al heel lang verschillend van die op de hoofdpagina van je profiel. De reden weet ik niet maar blijkbaar worden ze op een andere manier berekend.
De rarity (= geel) was wel altijd hetzelfde.
Image

505
RoyVdW wrote:Ben steeds onder de indruk als ik die trophiecards zie van Marty en Kolm die plats tsjonge :silly: :smug:
Idd! Ze zijn toch onbetwist koning en koningin :Tp: van dit forum!
(Hmm... betekent dit dan ook dat ze een stelletje zijn...? :P :lol:)
Image

Week 32 Update

506
Drukke week :q:

Overall

Sanity penguin stijgt naar de 13e plaats

Platinums

coolgamer krijgt de 4e plaats voor zichzelf; NTGSruler en RoyVdW zijn hun bronzen medaille kwijt

Completion

Kijk zelf maar

Rarity

Ik heb een flauw vermoeden dat er hier iets aangepast is bij die update onlangs

Hybris blijft op de 4e plaats staan; met0t0 zakt, maar behoudt de bronzen medaille
gamerke1992 stijgt naar de 10e plaats
Zowel fsterchele23 als Rushifel zakken 2 plaatsen (op een of andere manier is fsterchele 5% gestegen op een week?)
ShAmPi stijgt nog naar de voorlaatste plaats
Ikzelf zak net onder de 50% :jip:

507
Mooi overzicht wederom! :cool:

Is het nu niet veel lastiger, en daardoor meer werk voor jou, nu de lay-out gewijzigd is? :think:
Image

508
Sora_Lizard wrote:Mooi overzicht wederom! :cool:

Is het nu niet veel lastiger, en daardoor meer werk voor jou, nu de lay-out gewijzigd is? :think:
Danku danku
Enkel rarity duurt iets langer, maar dat is verwaarloosbaar en ook maar maandelijks