Als je completion plots een heel stuk lager of hoger is: Dat was een bug... De punten van de platinum trophies werden per ongeluk meegerekend in de completion en dat was voorheen niet. Die worden niet meegerekend omdat ze op PSN ook niet meetellen om het completion % van een game weer te geven. Anders zou je geen 99% kunnen halen voor een game met platinum
Oplossing: Je profiel even updaten en anders wachten tot het vanzelf update.
https://forum.psnprofiles.com/topic/435 ... w-version/
Rarity is nu ook weg, geen idee of dat dat bewust was. Ik ga nog even verder lezen op de fora
Edit:
De tips bij trophies zijn nu ook weg. Het was al langer niet meer mogelijk om nieuwe tips toe te voegen voor een trophy. Ik vond het wel handig voor als ik vast zat met een trophy in een iets oudere game. Vaak gaven dan meerdere mensen een tip voor een moeilijke trophy met meer detail of alternatieve mogelijkheden zonder een hele guide te hoeven schrijven. Als dat uit de guide niet werkte dan had je onder tips meestal wel een methode die werkte.
Na wat meer reacties gelezen te hebben begrijp ik ook waarom ik moeite heb met sommige dingen te lezen/zien. Vroeger stonden de namen van games in je lijst of de namen van trophies in je trophylist in het vet. Dat is nu niet meer waardoor ze niet echt meer opvallen en een beetje opgaan in de massa. Zelfs het kleurverschil kan daar niet voor zorgen.