Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
6631------------------- mijn mama ligt nu op de spoed, wa is dees
Ma how seg, wat is daar allemaal aan de hand? Alles nog een beetje in orde met u?Elexus wrote:------------------- mijn mama ligt nu op de spoed, wa is dees
+ Nogmaals sterkteMr.Wolf wrote:Ma how seg, wat is daar allemaal aan de hand? Alles nog een beetje in orde met u?Elexus wrote:------------------- mijn mama ligt nu op de spoed, wa is dees
Niet echt.Mr.Wolf wrote:Ma how seg, wat is daar allemaal aan de hand? Alles nog een beetje in orde met u?Elexus wrote:------------------- mijn mama ligt nu op de spoed, wa is dees
- - - Het zit jullie niet echt mee de laatste tijd. Ik wens jou en de jouwen heel veel sterkte en je moeder van harte beterschap.Elexus wrote:------------------- mijn mama ligt nu op de spoed, wa is dees
De allerbelangrijkste, daar kan ik nog net akkoord mee gaan, maar dan nog...is hun overdracht van hun kennis niet belangrijker dan een naam? De naam Hawking heeft gewicht omdat we dat linken aan de kennis, maar de kennis op zich is vele malen belangrijker dan die naam natuurlijkW.O.L.F. wrote:Wel, van de echt grote, zoals Freire en Dewey is het wel belangrijk wie het zijn en wat ze doen, dat is een beetje zoals sterrenkunde doen en niet weten wie Hawking is. Maar er zijn er nog en die zijn een stuk moeilijker
Sterkte! Mag er nog niet aan denken dat dat met een van mijn huisdieren ooit ook moet gebeuren...Elexus wrote:- - - - - - - - - - - - - - Rust in vrede Fenna, we zullen je nooit vergeten.
Dus pruim met peren?Sora_Lizard wrote:- - - - DHL is kut met peren!