Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

6637
Blijkt dat ze een heel zware longontsteking heeft waardoor ze begon te hyperventileren en het bewustzijn verloor. Ik vind het een wat vreemde conclusie aangezien ze een paar weken geleden eenzelfde episode heeft gehad. Dat zou ook al van die longontsteking zijn die in de 'kiem' zat. Ik ben geen dokter natuurlijk. Nu is rusten en medicatie nemen het belangrijkste.

Ik hoop dat het nu even gedaan is met de miserie hier thuis. Onze andere hond loopt evenwel wat verloren nu Fenna er niet meer is. Hopelijk gaat dat over en blijft ze er niet in hangen. :/
Image

6639
@Elexus
Hopelijk een snelle herstelling voor je moeder. Honden kunnen ook verdriet hebben dus, misschien wat extra vertroetelen. :)
W.O.L.F. wrote:Wel, van de echt grote, zoals Freire en Dewey is het wel belangrijk wie het zijn en wat ze doen, dat is een beetje zoals sterrenkunde doen en niet weten wie Hawking is. Maar er zijn er nog en die zijn een stuk moeilijker
De allerbelangrijkste, daar kan ik nog net akkoord mee gaan, maar dan nog...is hun overdracht van hun kennis niet belangrijker dan een naam? De naam Hawking heeft gewicht omdat we dat linken aan de kennis, maar de kennis op zich is vele malen belangrijker dan die naam natuurlijk :P

--- Zelfs tekenfilms kunnen het centrum van discussie vormen hier...

+++ Nog 29 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 40 dagen voor FFXII The Zodiac Age
+++ Nog 83 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 138 dagen voor South Park TFBH CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

6643
--- Boodschappen vandaag, bleurgh...
--- Het weer...
+++ Vandaag Assassin's Creed de film kopen
+++ Gisteren mijn Power Rangers pin toegekomen die ik had gewonnen
--- Ge probeert mensen te helpen...

+++ Nog 28 dagen voor Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
+++ Nog 39 dagen voor FFXII The Zodiac Age
+++ Nog 82 dagen voor Uncharted The Lost Legacy
+++ Nog 137 dagen voor South Park TFBH CE
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

6644
-- schriftelijk examen dernet ging moeizamer dan verwacht. Niet moeilijk als ge u de laatste dagen niet hebt kunnen concentreren -_-
-- kheb al geen zin meer int mondeling seffens
-- en met seffens bedoel ik om 15u20 wantja tmoet zijn dat wij alle tijd van de wereld hebben volgens de proffen
-- vanmorgen nog zieker opgestaan dan ervoor
-- fml

Edit: ++ allez we zijn geslaagd
Image